Clubweekend la France incl. Conservatoire 7 juni 2010

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Post Reply
DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

beste axclubbers,

Om diepe tranen door mijn afwezigheid op Waggel te compenseren, wil ik met het volgende voorstel komen:

Monsieurs et madames,
Ik wil graag mee kramperen met de nu al gezellige aangemelde groep.
Het feit dat er een max. van 40 personen voor het conservatoire is, wilt natuurlijk niet zeggen dat ik niet mee kan kamperen.
Kan ik alsnog mee voor de gezellige campingdagen ? in de tijd dat jullie het conservatoire induiken zal ik mij uitstekend in de omgeving kunnen vermaken natuurlijk.

graag reactie of dit alles mogelijk is, met wie ik kan meerijden* en wat de kosten zouden zijn zonder het bezoek aan het conservatoire.

*meerijden ivm ax die met ijzerdraad bij elkaar hangt haha.

Ooievaar,
Monsieur duff
Spreken is goud, Ductape is zilver.

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Joost wrote:dubio over de vouwwagen. Het rijdt zo langzaam op zo'n afstand maar het is wel comfort...
Ik denk dat ik je eruit rij qua langzaamheid :)
Kijk uit, een Cactussssss

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

oke ik kan meerijden met vrolijke boom :)
nu nog de hamvraag (of brocollivraag voor de vegatiërs) Is het mogelijk dat ik dus mee-kampeer ? of is dat veld ook maar voor 40 personen ?

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

DuFF wrote:oke ik kan meerijden met vrolijke boom :)
nu nog de hamvraag (of brocollivraag voor de vegatiërs) Is het mogelijk dat ik dus mee-kampeer ? of is dat veld ook maar voor 40 personen ?
ff Rogier pb-en ;)
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

doet ik nu.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Bossie »

denny wrote:zijn er nog mensen die over breda naar antwerpen rijden? Zo ja waar en hoe laat meeten?

Google maps coordinaten: 51.498354,4.7407 mac donalds Hazeldonk.

Goed idee en hoe laat?
Ik kom langs Hazeldonk. Fenwick had het idee om bij Kortrijk aan te haken. Ik wil tussen 12.00 en 13.00 van huis vertrekken. Hazeldonk is 1.5 uur en van Hazeldonk naar Kortrijk is nog eens 1.5 uur. Dus bij 12.00 vertrek zou ik rond 13.30 bij Hazeldonk zijn en rond 15.00 bij Kortrijk. Vanaf Kortrijk is het geloof ik nog iets van 2.5 uur rijden.
Image Image Image

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

DuFF wrote:doet ik nu.
ik voorzie eigenlijk geen problemen eerlijk gezegd.
Maar ome Rio zal vast vanaaf nog wel even een PB terug sturen.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

ik wacht het geduldig af,
het zou eveneens een mooie vuurdoop voor mijn kilotentje zijn waarmee ik door nederland en frankrijk ga rondtrekken op me longboard. 8)

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Duffie, duffie, duffie....
Hoe krijg je het toch voor elkaar om exact een dag NA alles doorgegeven is voor de reserveringen etc je nog op te geven voor de camping...? :roll: :lol:

Maar kom maar gewoon mee, de definitieve afrekening maken we toch met le patron ter plekke. Bovendien ben je pas rugnummer 39 op de camping.
Eventuele extra kosten verdisconteer ik wel met iedereen die zo nodig iets aan zijn trekhaak wil hangen :twisted:
Ga ik nu een pb sturen met betalingsgegevens.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

Beter laat, dan nooit, toch :oops: .
Gezellig, ik heb het bedrag naar de clubrekening overgebakken.
Ik las al iets over een zwembroek, nog meer handige ideeën ? ik neem me regenpak ook maar mee mocht 't maandag regenen want ben ik niet voor 1 gat te vangen ! 8)

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

Rio97 wrote: Eventuele extra kosten verdisconteer ik wel met iedereen die zo nodig iets aan zijn trekhaak wil hangen :twisted:
:D daar val ik lekker buiten :lol: :wink:

oh nee, shit, de fietsen gaan mee op de trekhaak.....

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

Ivar en Jordi. Haken jullie aan aan bij bossie en mij. Ik vind het geen probleem nl om lekker 90 tot 100 te toeren. Op je gemak en genieten van de omgeving.

Hazeldonk rond 13.30?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Happytree
AX Master
AX Master

Post by Happytree »

Ik moet nog even kijken wie er mee rijden en hoe het vervolgens het handigst is om te rijden, ik laat het nog even weten!

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Bossie »

@Jordi, vanaf Ijsselstein het makkelijkst over Breda, Hazeldonk ;)

@Denny, goed plan, lekker rustig daarheen toeren. 90-100 maakt mij ook niet zoveel uit. Zijn we alleen iets later in Kortrijk. Onderweg houden we Fenwick wel telefonisch op de hoogte.
Image Image Image

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

Bossie wrote:@Jordi, vanaf Ijsselstein het makkelijkst over Breda, Hazeldonk ;)

@Denny, goed plan, lekker rustig daarheen toeren. 90-100 maakt mij ook niet zoveel uit. Zijn we alleen iets later in Kortrijk. Onderweg houden we Fenwick wel telefonisch op de hoogte.
ach ja zal 10 min schelen. lekker ergens nog tussenstopje maken hahaha..komt goed
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

Ik vind het goed! Kunnen jullie lekker uit de wind rijden :wink: Ik ga vanmiddag de J7 weer ophalen bij de garage, ze hebben eea even nagekeken en met wat dikkere olie lekt ie weer "normaal".
Ik had zelf de olie ververst en dacht dat het verschil 10w40 vs 15w40 niet zo'n verschil zou maken, maar wel dus....

axfirst1992
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by axfirst1992 »

Ivar en Jordi. Haken jullie aan aan bij bossie en mij. Ik vind het geen probleem nl om lekker 90 tot 100 te toeren. Op je gemak en genieten van de omgeving.

Hazeldonk rond 13.30?

uhh wij komen uit maarssen me dochter moet nog zwemmen tot 11:00 dan vertrekken wij ook. de commicatie er zijn wat leden toch met portos?

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

axfirst1992 wrote:de commicatie er zijn wat leden toch met portos?
Ik heb er dit keer geen bij me, dit aangezien ze op het werk niet gemist kunnen worden. (in geval van calamiteiten)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

axfirst1992
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by axfirst1992 »

27 mc setjes kunnen ook ik heb ook die 466....mhz ( meestal 8 kanalen) en 27 mc bij me, de 27 mc setjes zijn niet zo duur.

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

@ Q01z :
Via waar rij jij ?

Post Reply