Dan haal je het hele setje er af (wij leiden hem wel af )q01z wrote:helaas, die heeft donkerdere skirts..Browny wrote:gewoon een keer bij Vincent eraf trekken op een meetingq01z wrote:ja tis ergens bij ons op het terein vd zaak
(dat klinkt alsof we heeeel veel grond hebben, die gedachte mogen jullie vasthouden... )
dat skirtdeel heb ik niet.. en tot overmaat van ramp moet het een lichtgrijze skirt zijn! en vind die maar es
Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
met huid en haar zal ik mijn skirtset verdedigen.... (nou ja haar...)Bossie wrote:Dan haal je het hele setje er af (wij leiden hem wel af )q01z wrote:helaas, die heeft donkerdere skirts..Browny wrote:gewoon een keer bij Vincent eraf trekken op een meetingq01z wrote:ja tis ergens bij ons op het terein vd zaak
(dat klinkt alsof we heeeel veel grond hebben, die gedachte mogen jullie vasthouden... )
dat skirtdeel heb ik niet.. en tot overmaat van ramp moet het een lichtgrijze skirt zijn! en vind die maar es
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
wat een updates dit weekend..
Donderdag begonnen met een andere ontsteking, aangezien ik mn ontsteking nit vertrouwde... dit gebrek aan vertrouwen bleek terecht! dat hij uberhaubt nog draaide (veertje losgeschoten vd vervroeging)
gister ook maar het nodige gedaan.. de GTW weer terug op rijdbare hoogte.. het was leuk, de laagste zijn.. maar het gaf mij teveel beperkingen! dus 2cm hoger gezet
Eigenlijk ging dat allemaal erg makkelijk.. op 1 gevalletje 'WTF hoe gaan we die oplossen na'
met het terugtikken van de torsi stuiterde hij uit de spiebaan en in 1 keer klemvast in de draagarm.. beetje moeilijk doen met een schroevendraaier en hij kon weer terug
de hoogte oogt nu wel beter!
Omdat het zo makkelijk ging, (en de GT er echt niet uit zag zo) me ook maar aan de GT gewaagd.. dit leek allemaal erg vastgeroest te zitten en bij voorbaat al een kansloos project te worden.. maar eigenlijk ging het allemaal erg makkelijk los! ervaring en een hoop WD40 zullen we maar zeggen..
hij is nu wel goed laag
leuk setje zo
Verder ook nog nuttig geweest en wat dingen vervangen
zoals;
injectiehuis, temperatuursensor, ontstekingshuis, koelslang, bumpstop/stofhoes r.v. geplaatst, velgen zwart gebeunt
en... de uitlaat..
overigens blijkt er een hoop laswerk aan de GT te zitten
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Een grijze AX met rode skirts is ook leuk overigens...
klik
klik
Met welke kleur schroevendraaier heb je gewerkt dan?Bas_S wrote:Ik heb eraan gesleuteld, zowiezo heeft ie nu 5pk meer.
Zo'n rooie doet in jouw handen toch niet meer dan 2pk?
Wist trouwens niet dat ook deze AX van die mooie gerafelde luchtgaten had!
Hoe dan ook... jullie zijn lekker bezig!
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh