Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
hierbij wat plaatjes
lekker veel.. gewoon, omdat het kan!
eerst de foto's van de 'schade' IN de koplamp!
beetje schudden en doen..
nog wat stoffige plaatjes van een gewoon erg gave AX
van binnen is hij na Waggel ook niet meer zo schoon...
en de runs:
de serieuze run.. vlakke weg, AX + mij + waggel-bagage + gereedschapkoffer + 5l olie + 5l kvs, dus gezet op 950kg en 15% aandrijfasverlies: 92hp
(de 0-100's worden gemeten vanaf het moment 'GO' maar dat is niet het moment dat je gasgeeft )
en de iets minder serieuze run... helling af 118hp
die 92hp is ook ongeveer wat bas/ik al 'gegokt' hadden dat hij op het moment levert, dus dat zal wel ongeveer een beetje kloppen.. en daar ben ik met de huidige afstelling zeker niet ontevreden over!
lekker veel.. gewoon, omdat het kan!
eerst de foto's van de 'schade' IN de koplamp!
beetje schudden en doen..
nog wat stoffige plaatjes van een gewoon erg gave AX
van binnen is hij na Waggel ook niet meer zo schoon...
en de runs:
de serieuze run.. vlakke weg, AX + mij + waggel-bagage + gereedschapkoffer + 5l olie + 5l kvs, dus gezet op 950kg en 15% aandrijfasverlies: 92hp
(de 0-100's worden gemeten vanaf het moment 'GO' maar dat is niet het moment dat je gasgeeft )
en de iets minder serieuze run... helling af 118hp
die 92hp is ook ongeveer wat bas/ik al 'gegokt' hadden dat hij op het moment levert, dus dat zal wel ongeveer een beetje kloppen.. en daar ben ik met de huidige afstelling zeker niet ontevreden over!
Wazig van je lampje, heb ik 1 keer gehad toen ik ongeveer onder water stond met de first (onder een viaduct dat was ondergelopen ). Mooie test, waterdicht .
Ben nou wel benieuwd, gaat ie mee naar een meeting of is dat weer een ritje voor de geinjecteerde GT? En aanlopers moet je niet moeilijk over doen, verlagen doe je wel met aanlopers in het achterhoofd .
Ben nou wel benieuwd, gaat ie mee naar een meeting of is dat weer een ritje voor de geinjecteerde GT? En aanlopers moet je niet moeilijk over doen, verlagen doe je wel met aanlopers in het achterhoofd .
wielkasten uitrollen gaat niet helpen.. het zit m in de vulbuis vd tank...DuFF wrote:kun je niet gewoon is langs die japtuningshop in kapelle ? ff die wielkastroller ertegenaan, zomaar die 3 mm aan beide kanten kan al genoeg verschil maken.
of loopt het aan de binnenzijde aan ?
mijn wielkasten staan al verder naar buiten als die van jou stonden
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2000
- Joined: SunJun07, 2009 5:24:50 PM
- Location: Eindhoven
- Contact:
Welke versie heb je? want bij de nieuwste kun je instellen dat hij een run detecteert. Daar meet ie niet vanaf GO maar vanaf het moment dat je daadwerkelijk in beweging komt (vanaf het punt dat hij 0.10 G waarneemt) en dan klopt het wel redelijkq01z wrote:(de 0-100's worden gemeten vanaf het moment 'GO' maar dat is niet het moment dat je gasgeeft )
gewoon een keer bij Vincent eraf trekken op een meetingq01z wrote:ja tis ergens bij ons op het terein vd zaak
(dat klinkt alsof we heeeel veel grond hebben, die gedachte mogen jullie vasthouden... )
dat skirtdeel heb ik niet.. en tot overmaat van ramp moet het een lichtgrijze skirt zijn! en vind die maar es
helaas, die heeft donkerdere skirts..Browny wrote:gewoon een keer bij Vincent eraf trekken op een meetingq01z wrote:ja tis ergens bij ons op het terein vd zaak
(dat klinkt alsof we heeeel veel grond hebben, die gedachte mogen jullie vasthouden... )
dat skirtdeel heb ik niet.. en tot overmaat van ramp moet het een lichtgrijze skirt zijn! en vind die maar es