Kan een 185 breed bandje om een 4J velg ? ... het lijkt mij wel, maar gaat dit geheel dan op een AX passen met rechte achterwielkasten ? .... het lijkt mij ook wel, maar is er dan mee te rijden ?... of loopt dit dan aan tegen de wielkastranden >
Grt,
Aad
Brede banden vraag
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX super weirdo
Brede banden vraag
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Re: Brede banden vraag
het zal inderdaad passen. maar dan ga je het begrip "balonband" wel erg hard illustreren ik denk dat dit de rij-eigenschappen wel niet echt ten goede gaat komen. Zeker niet als de band om een 13 inchvelg moet. De wangen gaan dan erg bol en open staan waardoor de kas wel erg 'wiebelbaar' is.Rock's wrote:Kan een 185 breed bandje om een 4J velg ? ... het lijkt mij wel, maar gaat dit geheel dan op een AX passen met rechte achterwielkasten ? .... het lijkt mij ook wel, maar is er dan mee te rijden ?... of loopt dit dan aan tegen de wielkastranden >
Grt,
Aad
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
persoonlijk probeer ik een 185 alleen op een 5,5 en liefst 6J velg te rijden. Alles minder lever je afhankelijk van de stijfheid van de band enorm op prestaties in. Dus grip, balans etc.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.