Bas aka Bas_S (AX GTI '93) Beste auto OOIT!
Moderator: webmasters
M'n toerenbegrenzer zit te laag
Vandaag een halve run met de Gtech gedaan (omdat iedereen van die geile grafiekjes aan het produceren is..) Was alleen te druk op de weg om het vaker te proberen.

Dit is het zo ongeveer met in z'n 1 en 2 de tegen de toerenbegrenzer klappen en niet zo'n snelle start.

Vandaag een halve run met de Gtech gedaan (omdat iedereen van die geile grafiekjes aan het produceren is..) Was alleen te druk op de weg om het vaker te proberen.

Dit is het zo ongeveer met in z'n 1 en 2 de tegen de toerenbegrenzer klappen en niet zo'n snelle start.
Altijd meer PK's dan jou!
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Da's nu het leuke aan de KDFi.... kan zelf de toerenbegrenzing instellen...Bas_S wrote:M'n toerenbegrenzer zit te laag![]()

Hoe dan ook Bas, lekker rap toch?
Met alle AX wielspin wordt het nooit veel sneller lijkt me.
(ik zag trouwens laatst ergens een setje zeldzame linksaf &nsbp's liggen! Heb alleen niet gekeken wat ze moesten kosten, durfde ik niet.)
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Rollout, kan je ook uitzetten is een standaard regel voor de 1/4 mile zover ik weet (dus infeite zit de 0-100 dan al boven de 7 sec , maargoed de rollout laat iedereen bijna altijd aanstaan, met de zilveren 106 had ik het toen uitgezet anders had die ook onder de 7 sec gezeten). Uiteindelijk gaat het erom dat het ding gewoon rap loopt en dat doet hij ook, nu maar hopen dat Henk snel tijd heeft zodat ik eerdaags de first ook even aan de proef stel (zal gezien de pk/gewicht verhouding nog een stuk rapper gaan).Browny wrote:niet om je af te vallen hoor, het blijft rap zat, maar waarom rekent ie de eerste 0,3/0,4 seconden niet mee?
Jup, rond de 6 seconde met een aangepaste 16v is mogenlijk maar lager dan dat gaat heel lastig worden, maar aanzich kan je dat nog verbeteren dan met een sper of een paar semi slicks eronder.Maargoed afgezien van alle 0-100 meuk vind ik 50-200 persoonlijk een stuk interresanter, op een circuit krijg je toch nooit te maken met 0-100.2Black wrote:Met alle AX wielspin wordt het nooit veel sneller lijkt me.Bas_S wrote:M'n toerenbegrenzer zit te laag![]()
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
dat komt omdat de gemiddelde engels man 50kilo zwaarder is....Drake wrote:Zet dan dat ding eerst wel op 0-100 km/h en de rollout uitLijkt mij stug dat een 8v harder loopt dan een 16v met meer vermogen/koppel en die krijgen ze in de uk al amper rond de 6.

Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Komt 'ie aan met een 16v met een miezerige 122pkDrake wrote:Zet dan dat ding eerst wel op 0-100 km/h en de rollout uitLijkt mij stug dat een 8v harder loopt dan een 16v met meer vermogen/koppel en die krijgen ze in de uk al amper rond de 6.

8 kleppers FTW!

Ik zal speciaal voor jou de rollout nog wat verder zetten


Dan lukt het onder de 5

Altijd meer PK's dan jou!
Grote woorden + xtra emoticons = + 25pk!
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
ik denk dat sommige 16v's behoorlijk op hun lazer krijgen van een goed opgefokte 8v hoor! Vooral als er nog niets aan het blok gedaan is..Bas_S wrote:Komt 'ie aan met een 16v met een miezerige 122pkDrake wrote:Zet dan dat ding eerst wel op 0-100 km/h en de rollout uitLijkt mij stug dat een 8v harder loopt dan een 16v met meer vermogen/koppel en die krijgen ze in de uk al amper rond de 6.
![]()
8 kleppers FTW!![]()

Like duhuuuuhhq01z wrote:ik denk dat sommige 16v's behoorlijk op hun lazer krijgen van een goed opgefokte 8v hoor! Vooral als er nog niets aan het blok gedaan is..Bas_S wrote:Komt 'ie aan met een 16v met een miezerige 122pkDrake wrote:Zet dan dat ding eerst wel op 0-100 km/h en de rollout uitLijkt mij stug dat een 8v harder loopt dan een 16v met meer vermogen/koppel en die krijgen ze in de uk al amper rond de 6.
![]()
8 kleppers FTW!![]()

En verder heeft dat ding wel meer dan 122pk ook in zijn huidige config, succes met een 8v die ook standaard is wel eerlijk vergelijken

Er zit zat potentie in een 8v maar een stock 16v met chip gaat al makkelijk over de 133pk heen daar moet je met een 8v aardig aan sleutelen. Maargoed echt serieus waren we toch niet aan het discuseren

Zet die van ronald maar naast die van bas


Als ik naar het gemiddelde eetpatroon van een engelsman kijk (met name vroeg in de morgen) dan is dat aanzich wel een aannemelijke theoriev.andriessen wrote: dat komt omdat de gemiddelde engels man 50kilo zwaarder is....

Laat hem komen danDrake wrote: Zet die van ronald maar naast die van basdat is eerlijk vergelijken als we dan toch gaan bitchen


AX Soupapes 16 
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10

Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
en daar komt ook nog bij Chris, dat jij weer 20 kilo lichter bent dan de gemiddelde nederlanderDrake wrote:Like duhuuuuhhq01z wrote:ik denk dat sommige 16v's behoorlijk op hun lazer krijgen van een goed opgefokte 8v hoor! Vooral als er nog niets aan het blok gedaan is..Bas_S wrote:Komt 'ie aan met een 16v met een miezerige 122pkDrake wrote:Zet dan dat ding eerst wel op 0-100 km/h en de rollout uitLijkt mij stug dat een 8v harder loopt dan een 16v met meer vermogen/koppel en die krijgen ze in de uk al amper rond de 6.
![]()
8 kleppers FTW!![]()
captian obvious!
En verder heeft dat ding wel meer dan 122pk ook in zijn huidige config, succes met een 8v die ook standaard is wel eerlijk vergelijken.
Er zit zat potentie in een 8v maar een stock 16v met chip gaat al makkelijk over de 133pk heen daar moet je met een 8v aardig aan sleutelen. Maargoed echt serieus waren we toch niet aan het discuseren.
Zet die van ronald maar naast die van basdat is eerlijk vergelijken als we dan toch gaan bitchen
Als ik naar het gemiddelde eetpatroon van een engelsman kijk (met name vroeg in de morgen) dan is dat aanzich wel een aannemelijke theoriev.andriessen wrote: dat komt omdat de gemiddelde engels man 50kilo zwaarder is....

is toch 70 kilo verschil....


p.s. wanneer zijn we op het forum serieus aan het discuseren dan?

Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Drake wrote:Daarom strip ik ook een auto niet, is bij mij niet nodig ik compenseer al met mijzelf

Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.