Ik heb nog het eea over van de X-TR .... en als je zowel de auto als de onderdelen in de tuin hebt liggen dan ga je toch ff kijken .... en weer twijfelen ...
Ik wil eik niet teveel aan de Swaffel versleutelen ..... maarjah ... het heeft wel wat ...
Vind het helemaal nix.
Op de XT-R klopte het vanwege de Berlingo relatie maar op de Swaffel... , nee.
Qua bescherming van zeldzaam Mega front-plastic is het misschien wel verstandig. Maar aangezien jij toch vrijwel geen kilometers maakt....
Bij de XTR volgde het perfect de lijnen van je GT bumper alsof ie er gewoon voor gemaakt was maar hij verstoort bij deze eerder de lijnen als dat 'ie er iets aan toevoegd. Een bullbar kan best mooi staan maar (in mijn ogen) déze niet.
De Swaf heeft al een "eigen" neus ... onderscheiden is niet echt nodig ...
Het staat leuk .... maar nodig is het niet.
Ik wil eik niet in de Swaf gaan boren.
Hij valt precies voor het embleem en dat staat erg aftermarket..