Boodschappenlijstje:
- Siliconen slangen om het filter wat verder naar voren te plaatsen.
- Stelknop voor Koni regelbare dempers (van bovenaf)
- Benzinedrukregelaar
- Andere uitlaat
- Remappen/chippen ECU
- Fuelsurge tankje/swirlpot
- Houder om een in-line benzinepomp vast te zetten
Boodschappenlijstje:
- Siliconen slangen om het filter wat verder naar voren te plaatsen. - Stelknop voor Koni regelbare dempers (van bovenaf)
- Benzinedrukregelaar
- Andere uitlaat
- Remappen/chippen ECU
- Fuelsurge tankje/swirlpot
- Houder om een in-line benzinepomp vast te zetten
Die stelknop zag ik toch liggen op de foto? Ik heb ze zelf ook niet, mocht je ze voor een leuk prijsje kunnen bestellen, dan heb ik ook wel interesse.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
oei dat zijn goeie stoelen............................ waarhadikookalweerdatspaargeldgelaten.nu
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
haha mooie stoelen, precies dezelfde als ik had (en toen vond ik ze ook al mooi )
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
v.andriessen wrote:ist nou 8 of 9 sec naar de 100?
Seconde of 11 schat ik zo.
Nèèè, je geeft gas bij 3sec in het filmpje en je zit op de 100 bij ongeveer 11 sec... dus dat zou 8 sec naar de 100 moeten zijn.