Sander (2 wiel aangedreven Kangaroe)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Kakelbont wrote:erbij blijven mag ook, kan je mee discuseren;

'daar zit roest, en daar'

'welnee, da's geen roest, das bruine alg!'
:P


"das bruine decoratieve structuur verf van de praxis! mooi he? :P
is het goed als ik dat gewoon dichtpeur?"
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Ik heb geen roest op 2 spikkeltjes na dan :roll:
Freude am Fahren.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Sander!

wat ziet jou 1.6 er leuk uit :D

ik heb me geloof ik niet aan je voorgesteld vandaag.. maar ik was wel onder de indruk.. niet van onder de motorkap, daar zag i kniet zoveel verschil.. maar hij ligt LAAG damn! zo word die van mij ook.. ooit :D

maar dan mooier natuurlijk ;)
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Weet waar je aan begint. Hij komt binnenkort voor weer wat omhoog. Hij klapt mij wat te vaak in de stootrubbers. Voor zijn de veren wat doorgezakt volgens mij. Binnenkort koni geel rondom. Dat wordt zachies over drempels heen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Sander wrote:Weet waar je aan begint. Hij komt binnenkort voor weer wat omhoog. Hij klapt mij wat te vaak in de stootrubbers. Voor zijn de veren wat doorgezakt volgens mij. Binnenkort koni geel rondom. Dat wordt zachies over drempels heen.


Verlagen is leuk en mooier om te zien, maar NIKS in nederland! Ik vin het kl*te rijden met al die drempels en shit!
Freude am Fahren.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Nou dat valt dus heel erg reuze mee he. Ik ben laag. Heel laag maar ik heb met mn bumper nergens last van. Ik moet alleen remmen voor hobbels, ow en je merkt dat er hier en daar een stoeprand op de nederlandse wegen ligt. Maar je kan daarentegen weer zo snoeihard door bochten heen, daar wordt je bang van.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Sander wrote:Nou dat valt dus heel erg reuze mee he. Ik ben laag. Heel laag maar ik heb met mn bumper nergens last van. Ik moet alleen remmen voor hobbels, ow en je merkt dat er hier en daar een stoeprand op de nederlandse wegen ligt. Maar je kan daarentegen weer zo snoeihard door bochten heen, daar wordt je bang van.


gelukkig ben ik neit zo snel bang :)

verlagen dat zeg ik! :P mijne word ook laag als ik m heb.. dan is er tenminste nog iets leuk aan ;)

zo stug mogelijk en dan karten.. heerlijk toch? :)
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Volgende project voor de verloren zomeravonden is weer verder gegaan. Ik had nog een ouwe GT bumper liggen met het rooster eruit geslepen. Nou zag ik stomtoevallig 2 morreti's liggen op de sloop. Althans de binnenwerken 1 kapje was weg de ander was gescheurd. Nou wil ik dus die 4 lampen die in die morreti's zitten mooi in mn bumper gaan zetten. Heb er wel goeie hoop in.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Sander wrote:Volgende project voor de verloren zomeravonden is weer verder gegaan. Ik had nog een ouwe GT bumper liggen met het rooster eruit geslepen. Nou zag ik stomtoevallig 2 morreti's liggen op de sloop. Althans de binnenwerken 1 kapje was weg de ander was gescheurd. Nou wil ik dus die 4 lampen die in die morreti's zitten mooi in mn bumper gaan zetten. Heb er wel goeie hoop in.


Dan krijg je een beetje zo'n Eleanor effect! Je weet wel die Mustang uit gone in 60 seconds met die 2 ronde koplampen midden in de voorbumper.... Alleen worden het er bij jou 4 :lol: Vet cool man! Ik ben benieuwd
Freude am Fahren.

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master
Posts: 1979
Joined: TueJul01, 2003 1:53:44 AM
Location: Hoogeveen (Drenthe)
Contact:

Post by CitroënAXDriver »

Klinkt interessant Sander, hou je ons wel efe op de hoogte door middel van wat pics enzow :?:
We zijn allen in volle verwachting 8)
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

Eric
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 463
Joined: TueJun17, 2003 8:27:35 PM
Location: Alkmaar
Contact:

Post by Eric »

Nou zag ik stomtoevallig 2 morreti's liggen op de sloop


ik had ze ook gezien, wat zonde toch, ik vond ze te stuk om mee te nemen...

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

1 lamp is ondertussen door het noodlot kapot gegaan. Wordt dus een impreza bumper zeg maar met aan elke kant 1 lamp.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

was het een nieuw type morette?!! anders weet ik zeker dat jeroen m in onderdelen wel wil!! ook al ist kapje beschadigd!!

er zijn ronde lampen genoeg op de sloop..morettes niet ik zou ze niet in je bumper doen sander maar bijvoorbeeld ronde hellas erin!!

ax powah
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Sander, als je het glas van de buitenste lamp nog over hebt zou ik dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag van je overnemen....
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Sorry jongens Ik vind dit hele mooie lampen en ik hou nou gewoon 1 lamp als reserve steenslag op 5 cm boven de grond is niet echt zeldzaam. Ben blij dat ik ze heb anders moet ik weer opzoek. En ik krijg ze vast niet zo goedkoop. Het plastic wat ik niet gebruik mag Jeroen gewoon hebben.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

zijn t wel nieuwe types?!

ax powah
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Geen idee wat is het verschil. Het zijn overigens alleen de binnenwerken he. Niet de kappen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Zo ik ben nu eindelijk ook tot de groep spaghettispruitstukbezitters gaan behoren. Heb er maar gewoon eentje gekocht. Dit was makkelijker dan zelf maken en zo goed zou ik het zelf niet kunnen.

Heb wat meer koppel onderin. Maar bovenin valt een beetje tegen. Ik denk toch dat mn injectiesysteem niet optimaal functioneerd. Ik ga dus maar een op zoek naar een originele ecu en een kabelboom denk ik. Jaja dat zal een leuk klusje worden.

Ik kan hem misschien trouwens ook nog op 2 dubbelle webers laten lopen. Hier moet ik nog heeel diep over nadenken.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

KMvrtr
AX Master
AX Master
Posts: 1090
Joined: FriSep12, 2003 9:21:33 PM
Location: Almere

Post by KMvrtr »

Waar heb je hem gekocht en was ie nog een beetje betaalbaar?

betterman
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 444
Joined: SatNov08, 2003 3:02:24 PM
Location: geleen
Contact:

Post by betterman »

2 dubbele webers isvrij moeilijk, je zult je injectoren moetten dichtstoppen, een inlaatspruitstuk zien uit te halen en natuurlijk de webers , die erg duur en redelijk moeilijk te krijgen zijn.

verder het erop bouwen.....phoe ik laat t liever doen, maarja ben nu m'n wagen al een week kwijt daardoor :(
Maarja wel voor het weekend terug met een nieuwe remus en een sportkop met dubbele webers.

Ps: het is trouwens nog moeilijker om aan het luchtfilterhuis te komen dan aan webers :(

enne....... waar heb je dar spaghetti spruitstuk vandaan ????? (en hoeveel kostte ie)
King for a day, Fool for a lifetime.

alles te koop...voor AX
06-20412458
foto's : Http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=707

Post Reply