Goed, toen zat ik ook op dit forum. Ik heb een maandje geleden een AX 1.1 Injectie gekocht. Tis een heel net autootje uit 1990. Mooi wit kleurtje erop, en ondertussen ook genoeg gedreun uit de kofferbak. Mijn velgen heb ik wit gespoten, en gister heb ik van die (hoe heten die dingen) kussentjes op je gordels gekocht van CitroenSport. Erg mooi.
Last edited by citrofreak on ThuJul02, 2015 1:23:39 PM, edited 9 times in total.
JA, BEDANKT ALLEMAAL. IK PROBEER ER DE KOMENDE MEETING ZEKER TE ZIJN. HEB DE FOTO'S VAN DE AFGELOPEN MEETING AL GEZIEN. ERG MOOI!!! (MIJN AXJE IS NOG EEN BEETJE SIMPEL VERGELEKEN MET.....) OF IK NOG WILDE PLANNEN HEB?? NOU NIET ECHT, BEN HEEL ERG GEK MET HET AUTOOTJE ZO. VIND HEM ORGINEEL AL ERG MOOI. IK HEB AL WEL DIKKE AUDIO IN DE AUTO ( SHIT WAT EEN DREUN IN ZO'N KLEIN AXJE), EN OVER MIJN GORDELS HEB IK VAN DIE KUSSENTJES, HOE HEET DAT. OOK HEB IK LAATST NIEUWE MATJES GEKOCHT. MOOIE DINGEN WEL MET VLAMMEN EROP. SPICY
GOERD MENSEN, IK ZIE JULLIE WEL EENS, GROET'N UUT DRENTHE!!!
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
dank u dank u. ben er ook heel trots op. oja, let op de eerste foto een op de achtergrond. wat voor auto staat er in de garage? juist, mijn ouders zijn ook heel blij met hun Xsara Picasso.
Ziet er toch best wel netjes uit hoor Michiel Die witte velgen... strak hoor Er zijn ook van die "kapjes" verkrijgbaar die je op die velgen kan doen.
En witte knipperlichtjes v??r zou misschien ook nog wel mooier staan.
Maar het belangrijkste is dat JIJ er trots op bent en da's mooi om te horen Trouwens.... IK = ook een DIE-HARD DRENT hahaha (kom uut 't Heugevene)
citrofreak wrote:Heugeveene, das nog 'n keer te doen. ik zat ook al te denken aan witte knipperlichtjes, maar waar kun je die halen en wat kosten die zoal??
http://www.carparts-online.nl 7eurie p/s
moet je wel even bij de ax-en type 2 vanaf '91 kijekn. maar deze passen gewoon
Nog belang bij een spoiler voor op je achterraam Als het goed is haal ik er eentje op volgende week woensdag Laat effe weten via de e-mail oke: axclub@home.nl
Op maandag 6 september 2004 is overleden aan een auto-ongeluk, de Citroen AX 1.1i van Michiel Berghuis. Deze is betrokken geraakt bij een kopstaart botsing met een Skoda Felicia. Waarna de laatst genoemde doot is geschoven naar een Opel Vectra Station. De schult ligt bij de bestuurder van de Opel die uit zijn neus zat te vreten een aantal seconden voor dat het ongeval plaatsnam. De Ax is een dag later overleden verklaard bij de plaatselijke autogarage. Met veel pijn in mijn hart doe ik afstand van mijn zo geliefde partner die mij altijd steunde en naartoe bracht waar ik heen wilde. Een opvolger is eigenlijk niet te vinden, maar heb toch mijn heil gezocht bij een type auto van het zusterbedrijf Peugeot. Door enige financiering ben ik dan ook de trotse eigenaar geworden van een 306 uit 1998. Foto?s van mijn nieuwe partner volgen nog.
Alvast bedankt voor alle sterkte en steun, en tot een volgende keer. Michiel Berghuis.
Heozo Peugeot. Nouw die auto is in 1998 aan de eerste eigenaar verkocht an mn stiefmoeder. ik ben de 2e eigenaar. dus de hele onderhoudshistorie is bekend bij ons. dat was een groot voordeel. bovendien kon ik (mn pa) hem voor een heel leuk bedrag kopen. vandaar. enne die witte velgen. ik he geen idee. ik heb via via gehoord dat mn auto nu gestript in haren (groningen) staat en dat ze er een crossaut van willen maken, omdat ie in verhouding met het gewicht zo veel pk?s heeft. als je wil kan ik wel proberen te achterhalen waar hij nu staat.