Gisteravond het eerste rondje in de AX gereden!!!!!
Nieuwe waterpomp gehaald, bij thuiskomst de distributieriem + spanrol + waterpomp gemonteerd. Paar rondjes met de hand draaien om te kijken of het goed voelde.
Daarna zonder V-riem/kapjes/koelvloeistof de auto gestart om te kijken of dat goed zou gaan.
Klik, paar slagen, Vroem!!! Heerlijk soepele start, viel mij heel erg mee.
Motor direct uit gezet, en de boel gaan afmonteren.
Kapjes/poulie/v-riem/KVS/ECU netjes aangesloten en een eerste proefrondje gereden.
Als de motor warm is, en stationair 800rpm draait joelt de distributie OF de dynamo nog iets.. Of de dis-riem staat te strak, of de lagertjes in de dynamo zijn niet fris meer.
Verder moet ik het koelsysteem nog goed afvullen, op 1 of andere manier kreeg ik daar maar 1 litertje in. Nog even kijken hoe je dat bij een AX moet doen (ontluchten e.d.).
EDIT: Found, moet allerlei ventieltjes losdraaien.. Ingewikkeld hoor

, bij de golfjes mik je het er in en het ontlucht zichzelf wel!!
Komende zaterdag een MIG lasapparaat ophalen, heb ik voor mijn verjaardag aangeschaft

Kan de gatenkaas in de kofferbakbodem ook netjes worden hersteld
