Of ik nog niet genoeg werk aan m'n auto's heb...
Moderators: Rock's, webmasters
Of ik nog niet genoeg werk aan m'n auto's heb...
Lig je eindelijk op bed, hoor je een tiental minuten later (2:40u) een geluid buiten waarvan je meteen al weet: da's foute boel.
Kijk je uit 't raam... Niets te zien.
Omdat je 't toch niet vertrouwd, kleed je je weer aan en ga je bij de auto's kijken...
En dan zie je dit:
>DIKKE CENSUUR<
Kijk je uit 't raam... Niets te zien.
Omdat je 't toch niet vertrouwd, kleed je je weer aan en ga je bij de auto's kijken...
En dan zie je dit:
>DIKKE CENSUUR<
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
Thanx Aad!
Ik ga zo eerst even in de schuur kijken of ik daar de oorspronkelijke ruiten van 't dieseltje nog kan vinden. Mocht ik die toch niet meer hebben, dan geef ik even een seintje!
Ik ga zo eerst even in de schuur kijken of ik daar de oorspronkelijke ruiten van 't dieseltje nog kan vinden. Mocht ik die toch niet meer hebben, dan geef ik even een seintje!
Recently done:
Recently done:
Damn, da's kl*te Marco. Weer eens iemand die niet met zijn poten van de spullen van een ander af kan blijven De ellende met glas is dat je dat in lengte van dagen nog terug blijft vinden.
Hebben ze het klepje van je tank ook gesloopt of miste je die al? (het kan zijn dat ik nog een wit klepje ergens heb)
Hebben ze het klepje van je tank ook gesloopt of miste je die al? (het kan zijn dat ik nog een wit klepje ergens heb)
Tankdop kap heb ik nog hoor. Was inderdaad een paar weken geleden ook al gesloopt om diesel te kunnen jatten.Bossie wrote:Hebben ze het klepje van je tank ook gesloopt of miste je die al? (het kan zijn dat ik nog een wit klepje ergens heb)
Zo'n 1½ maand daarvoor hadden ze de tankdop ook al geforceerd, maar toen hadden ze alleen de cylinder gemold. De tweede keer hebben ze maar gewoon de hele dop afgebroken.
Dop die er nu op zit is van een Peugeot ofzo. Nog geen tijd gehad om een andere dop in elkaar te zetten.
Recently done:
Recently done:
Mwa, ik was eigenlijk de rust zelfde. M'n ventje echter was woest! (Die snapte eigenlijk ook niet hoe ik zo rustig kon blijven...)
Maarreh, niet klappende achterruitje? M'n dieseltje heeft gewoon netjes openklapbare achterzijruitjes hoor!
Maarreh, niet klappende achterruitje? M'n dieseltje heeft gewoon netjes openklapbare achterzijruitjes hoor!
Recently done:
Recently done:
-
- AX liefhebber
Wat een mongole zeg, toen wij nog op andere aders woonde is dat ook paar keer gebeurt. slaat echt nergens op. Ik zou der een keer hele valse hond in laten slapen dat als ze de ruit inslaan hij meteen hap doet en ook niet meer los laat tot de volgende ochtend
Maar ja dit slaat nergens op. lekkere buurt woon je zo te horen diesel jatte, ruitjes intikken
Maar ja dit slaat nergens op. lekkere buurt woon je zo te horen diesel jatte, ruitjes intikken
-
- Drempelkiller
Wat een vervelende klieren, sterkte met de reparatie.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Wat een enorm kansloze actie zeg.
Helemaal met dit soort kleine auto's die vaak worden gereden door mensen met een beperkt budget...
Sterkte met opknappen.
Helemaal met dit soort kleine auto's die vaak worden gereden door mensen met een beperkt budget...
Sterkte met opknappen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- profiel verwijderd
-
- AX super weirdo
Idd,... en het is dat je ws zelf de ruitjes op voorraad hebt en ze er zelf in zet ...., maar er zijn genoeg mensen die bij de dealer gaan vragen wat vervangen kost .... dit niet kunnen betalen en dat de auto op de sloop beland ....Rio97 wrote:Wat een enorm kansloze actie zeg.
Sterkte met opknappen.
Bedankt pubers die om 3 uur in de nacht schreeuwend over straat loopt ... de boel loopt te slopen en loopt te zeiken omdat mensen en dieren tegen 9 uur geluid maken
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- profiel verwijderd