Ooit kom ik nog in het bezit van een Scania V8
Het geluid, rijgedrag en uiterlijk van de oude V8 (vabis, 1serie, 2serie en 3 serie) Zo ongelovelijk mooi.
Ooit kom ik nog in het bezit van een Scania V8
Het geluid, rijgedrag en uiterlijk van de oude V8 (vabis, 1serie, 2serie en 3 serie) Zo ongelovelijk mooi.
Grappig dat je zonder rijbewijs te hebben je mening kunt geven over het rijgedrag!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
'k Heb een collega die op zijn 16e leerde parkeren met een vrachtwagen. Op priveterrein natuurlijk. Op z'n 8e begonnen met meekijken, op z'n 10e de vorkheftruck, etc...
raoel wrote:'k Heb een collega die op zijn 16e leerde parkeren met een vrachtwagen. Op priveterrein natuurlijk. Op z'n 8e begonnen met meekijken, op z'n 10e de vorkheftruck, etc...
Dus 't kan wel Leuke bijbaan
Maar met parkeren, kun je dan het rijgedrag goed beoordelen? Denk dat dat wel een behoorlijke hoeveelheid kilometers vergt om daar goed over te kunnen oordelen...
Ik heb zelf ook op/met erg veel machines gereden/gewerkt, waaronder ook een goede oude DAF 2300. Ook op afgesloten terrein (heb er ook geen rijbewijs voor), maar kan nu niet zeggen dat ik van die (kilo)meters op dat terrein goed kan beoordelen of iets een goede wegligging heeft vor het doel waar het voor gemaakt is (lange afstanden...)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Me pa is sinds ik kan heugen chauffeur. Hij heeft verschijnde scania's gehad. ze houden het makelijk 1.2 mil kilometers vol zonder grote problemen. dus ben veel mee geweest en af en toe ook gereden:P stiekem