Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Wordt steeds mooier Marc, opschieten hoor ik wil een keertje meerijden
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Ik vin die Rooie GTW echt zo mokers dik he.
Tja ik zie die gasten al kijken bij de keuring, He normaal zit dat toch niet daar, en ziet dat er toch anders uit
Tja ik zie die gasten al kijken bij de keuring, He normaal zit dat toch niet daar, en ziet dat er toch anders uit
Last edited by Losroyos on SunApr11, 2010 10:32:52 PM, edited 1 time in total.
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
@marco: ach viel wel mee toch beetje inremmen/sturen enzo kan nog veel gekker hoor!
gister (op de bewuste parkeerplaats ) een origineel luchtfilter teruggeplaatst ipv de K&N emmer.. wat een geweldige downgrade echt heerlijk rustig rijden opeens, super stil op de snelweg en ook gewoon een stuk relaxter rijden! alleen start hij niet meer zo jofel.. maar dat zal wel ergens anders weg komen
vandaag trouwens een afspraak gemaakt voor de APK, as. donderdag... hopelijk wordt het wat ben benieuwd, ik verwacht niet dat hij er in 1x doorheen komt (geestelijke voorbereiding..) maar buiten CO en handremkabels zou ik eigenlijk niet weten waarop!
gister (op de bewuste parkeerplaats ) een origineel luchtfilter teruggeplaatst ipv de K&N emmer.. wat een geweldige downgrade echt heerlijk rustig rijden opeens, super stil op de snelweg en ook gewoon een stuk relaxter rijden! alleen start hij niet meer zo jofel.. maar dat zal wel ergens anders weg komen
vandaag trouwens een afspraak gemaakt voor de APK, as. donderdag... hopelijk wordt het wat ben benieuwd, ik verwacht niet dat hij er in 1x doorheen komt (geestelijke voorbereiding..) maar buiten CO en handremkabels zou ik eigenlijk niet weten waarop!
vanavond mn APK lijstje es onder handen genomen...
verlichting gechecked, knipperlichten waren wel ff vaag.. r.v. deed niets het.. beetje met het (nieuwe) lampje gerommeld en het ging aan.. om vervolgens een zekering te laten klappen.. nieuwe zekering erin en gaan, alarmlichten.. volgende zekering maar goed, er bleken ook niet de goede zekeringen in te zitten (10A ipv 30A en 5 ipv 10A)
ruitenwissers doen het, ruitensproeier doet het ook.. remlichten, achterruitrijlicht, mistlicht-achter.. kentekenverlichting.. tis gewoon geweldig zelfs de toeter!
verder heb ik de vloeistoffen ff gevuld.. of athans, dat dacht ik auto gestart.. rare oliedruk, ding weer uit, kabeltjes controleren, niets te zien.. weer gestart.. ff minuutje of 2 laten lopen.. nog steeds geen oliedruk..
owh wacht, geen olie echt STOM, maar gelukkig kwam ik er snel achter
en ondanks het gebrek aan olie, lekte de nieuwe kleppendekselpakking uiteraard wel
helaas is mn radiatorvuldop ook nog lek (wist ik, maar was ik vergeten) dus ff proberen een nieuwe te regelen morgen, kan ik savonds wellicht ff testrijden!
owh en mn handrem deed het niet linksachter.. die was eruit geschoten en terugmonteren is altijd een priegelklusje.. maar het zit en hij remt nu iig aan beide kanten
verlichting gechecked, knipperlichten waren wel ff vaag.. r.v. deed niets het.. beetje met het (nieuwe) lampje gerommeld en het ging aan.. om vervolgens een zekering te laten klappen.. nieuwe zekering erin en gaan, alarmlichten.. volgende zekering maar goed, er bleken ook niet de goede zekeringen in te zitten (10A ipv 30A en 5 ipv 10A)
ruitenwissers doen het, ruitensproeier doet het ook.. remlichten, achterruitrijlicht, mistlicht-achter.. kentekenverlichting.. tis gewoon geweldig zelfs de toeter!
verder heb ik de vloeistoffen ff gevuld.. of athans, dat dacht ik auto gestart.. rare oliedruk, ding weer uit, kabeltjes controleren, niets te zien.. weer gestart.. ff minuutje of 2 laten lopen.. nog steeds geen oliedruk..
owh wacht, geen olie echt STOM, maar gelukkig kwam ik er snel achter
en ondanks het gebrek aan olie, lekte de nieuwe kleppendekselpakking uiteraard wel
helaas is mn radiatorvuldop ook nog lek (wist ik, maar was ik vergeten) dus ff proberen een nieuwe te regelen morgen, kan ik savonds wellicht ff testrijden!
owh en mn handrem deed het niet linksachter.. die was eruit geschoten en terugmonteren is altijd een priegelklusje.. maar het zit en hij remt nu iig aan beide kanten
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Té grappig Marc!q01z wrote:...verder heb ik de vloeistoffen ff gevuld.. of athans, dat dacht ik auto gestart.. rare oliedruk, ding weer uit, kabeltjes controleren, niets te zien.. weer gestart.. ff minuutje of 2 laten lopen.. nog steeds geen oliedruk..
owh wacht, geen olie echt STOM, maar gelukkig kwam ik er snel achter...
Mooi dat je lijstje steeds korter wordt.
En een radiateurdop is toch niet het moeilijkste om te vinden lijkt me?
vanavond weer aan de GTW gewerkt.. weer een stukje verder bij de APK gekomen
originele chokekabel gemonteerd, bleek nog een sportchokekabel te hebben.. (zat in hetzelfde doosje als waar ik eerder al de gaskabel uitgehaald had ) en een mooi plekje gegeven, recht onder het stuur.
accu weer vastgezet achterin, vloeistoffen nogmaals gepeild/gechecked
klein testrondje gereden (echt klein, om het plein.. dus das euhmm 500mtr oid?)
bij terugkomst geconcludeerd dat hij erg rijk liep (olie stonk ook naar benzine)
even met William overlegd (autofreak van een paar huizen verder) en de carbs wat anders afgesteld.. loopt nu een stuk beter, maar het was al half10 dus heb m niet laten lopen..
morgen nieuwe radiateurdop ophalen en nog ff testrijden
originele chokekabel gemonteerd, bleek nog een sportchokekabel te hebben.. (zat in hetzelfde doosje als waar ik eerder al de gaskabel uitgehaald had ) en een mooi plekje gegeven, recht onder het stuur.
accu weer vastgezet achterin, vloeistoffen nogmaals gepeild/gechecked
klein testrondje gereden (echt klein, om het plein.. dus das euhmm 500mtr oid?)
bij terugkomst geconcludeerd dat hij erg rijk liep (olie stonk ook naar benzine)
even met William overlegd (autofreak van een paar huizen verder) en de carbs wat anders afgesteld.. loopt nu een stuk beter, maar het was al half10 dus heb m niet laten lopen..
morgen nieuwe radiateurdop ophalen en nog ff testrijden