Ah, stom ook, dom van me...
Reserve-kabelboom had ik al in bezit, zit ik nog steeds met het idee in mijn hoofd dat ik daarbij draad nodig heb....
Ik kan met een aansteker en een krimpkousje de boel af krijgen, en het is niet eens veel werk dan
Kwam bij het zoeken ook nog een doos met andere onderdelen tegen, ik snap niet waarom ik nog kijk in "aangeboden"
draadbreuk
Moderators: vtspower, webmasters
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Soms heb je gewoon even een zetje nodig in de goeie richtingraoel wrote:Ah, stom ook, dom van me...
Reserve-kabelboom had ik al in bezit, zit ik nog steeds met het idee in mijn hoofd dat ik daarbij draad nodig heb....
Ik kan met een aansteker en een krimpkousje de boel af krijgen, en het is niet eens veel werk dan
Kwam bij het zoeken ook nog een doos met andere onderdelen tegen, ik snap niet waarom ik nog kijk in "aangeboden"
Succes met je klus.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
zo meeste stekkers zitten weer op hun plek,
solderen is best leuk
Ik las op 't forum dat deze kijk of je motor warm/koud is,
maar waar gaat ie heen?
Ik wil 'm doormeten maar ik krijg nergens een goed signaal door.
Haynes kan ik 'm ook niet in vinden.
Leek mij ontstekingsvervroeging of anders ECU, maar bij beide geen contact.
solderen is best leuk
Ik las op 't forum dat deze kijk of je motor warm/koud is,
maar waar gaat ie heen?
Ik wil 'm doormeten maar ik krijg nergens een goed signaal door.
Haynes kan ik 'm ook niet in vinden.
Leek mij ontstekingsvervroeging of anders ECU, maar bij beide geen contact.