Nou nee ik weet echt niet meer want ik dacht zeker te weten dat de Glas Isar 700 een 2 cilinder 2 takt achterin had liggen
Dus resumé ik weet het echt niet meer
Groetjes, Henk
Henk, wat Stefaan zegt, jij weet wel degelijk dat het een Glas Isar 700 betreft...
Grappige aan deze situatie is dat ik de foto vorige week bij toeval tegenkwam op internet en jij de Glas postte in het 'welke auto is dit spelletje' plaatste...
Maar Henk, aan jou de eer om een nieuwe foto te plaatsen in dit topic!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Echt ik wist niet beter dan dat de Goggomobil en daarna de Glas Isar 700 de motor achterin had liggen, en dat vanaf de 1004 het zaakje naar voren was vehuisd.
Zo zie je maar weer dat herineringen vervagen en dan geen zekerheden meer zijn.
Als ik een leuk onderdeel heb gevonden zal ik hem posten.
Mastenhose wrote:Weet 't nu zeker, heb 't topic gevonden waar je de foto's uit hebt...
Ze kloppen, was een beetje nostalgie, ik heb stiekem een zwak voor alles wat Simca is toen ik nog niet zo lang mijn rijbewijs had kreeg mijn vader een splinternieuwe witte Simca 1100 en die reed toch lekker en behoorlijk snel voor een 1100 blokje. Dus vandaar deze raadplaat.
Groetjes, Henk
Last edited by Henk Bats on ThuApr08, 2010 10:34:20 PM, edited 1 time in total.
Het betreft een ietwat getunede uitvoering...
In deze opgave neem ik genoegen met het merk en type, de tuner hoef ik niet perse te weten, maar als je die erbij vermeldt kun je jezelf 'onsterfelijk' maken in dit spelletje!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning