Volgens mij lekt er iets tussen de versnellingsbak en het blok. Maar wat en hoe eenvoudig is dit te verhelpen?
Moet het blok uitgebouwd worden?
Olielekkage, maar wat??
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Komt niet van hogeraf.raoel wrote:Kijk even of het misschien hoger komt, maar als het echt van die plek komt, is het meestal de oliekeerring,
Daarvoor moet de bak er vanaf, blok kan je erin laten zitten (ook geen prettig klusje, maargoed).
Vanavond de Haynes er maar eens op naslaan.
Iemand ervaring met het verwijderen van de bak? Wat is handig om nog meer te vervangen? Het gaat om een blok met 117K km
Zit er tussen de bak en blok nog een pakking oid?
Wat ik je kan aanraden is in ieder geval even een werkplaatshandboek op de kop te tikken zodat je weet hoe het allemaal gaat.. Ligt ook een beetje aan je ervaring.
Ik vervang ook altijd de keerringen bij de aandrijfas, kost niet zo veel en kan nooit kwaad en je baalt als je alles opnieuw moet doen omdat 1tje niet mee wil werken en na de operatie gaat lekken...
Ik vervang ook altijd de keerringen bij de aandrijfas, kost niet zo veel en kan nooit kwaad en je baalt als je alles opnieuw moet doen omdat 1tje niet mee wil werken en na de operatie gaat lekken...