Nee Bas is gewoon zijn kopbouten vergetenMNM(tm) wrote:Ga je nou ook nog eens een keer serieus die kleppen stellen?
't Getik is niet om aan te horen!
(of heeft de mic in je camera een piekgevoeligheid op de toonhoogte van de klepstoter-tikken? )
Bas aka Bas_S (AX GTI '93) Beste auto OOIT!
Moderator: webmasters
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
ik neem aan dat je door de apk bent gekomen??? in dat geval, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
En we mogen weer een jaartje de straat onveiliger maken
Was nog even een gedoe bij de apk met CO enzo.. uiteindelijk 0,3
En de achterremmen, die kan de platenrembank niet echt meten
Met een 3 bar FPR rijd het allemaal net maar is kwa koppel enzo een drama. pas bij 5000 toeren gaat de vtec aan..
Heeft er iemand een 4 of 4,5 bar regelaar liggen?
Er moet nog even een fatsoenlijk filter op, dan kan 'ie op de bank
Was nog even een gedoe bij de apk met CO enzo.. uiteindelijk 0,3
En de achterremmen, die kan de platenrembank niet echt meten
Met een 3 bar FPR rijd het allemaal net maar is kwa koppel enzo een drama. pas bij 5000 toeren gaat de vtec aan..
Heeft er iemand een 4 of 4,5 bar regelaar liggen?
Er moet nog even een fatsoenlijk filter op, dan kan 'ie op de bank
Altijd meer PK's dan jou!
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
kan je dat niet regelen met die andere brandstofdrukregelaar? Je had nog zo'n ding los liggen toch?Bas_S wrote:En we mogen weer een jaartje de straat onveiliger maken
Was nog even een gedoe bij de apk met CO enzo.. uiteindelijk 0,3
En de achterremmen, die kan de platenrembank niet echt meten
Met een 3 bar FPR rijd het allemaal net maar is kwa koppel enzo een drama. pas bij 5000 toeren gaat de vtec aan..
Heeft er iemand een 4 of 4,5 bar regelaar liggen?
Er moet nog even een fatsoenlijk filter op, dan kan 'ie op de bank
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
dan knijp je die van 3 bar toch een beetje in...q01z wrote:je kan er wel een drukregelaar voorzetten, maar als de druk op je rails vervoglens door een andere regelaar lager gehouden wordt...
Last edited by v.andriessen on FriApr02, 2010 6:43:15 PM, edited 1 time in total.
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Mooi Bas dat de APK in iedergeval geregeld is nu de rest nog.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
allemaal apk's op 1 april
goedzo! nu rijden
goedzo! nu rijden
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)