Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Mastenhose wrote:........Henk, weet je zeker dat je nu niet liever met de GT aan de toerrit deelneemt?!
Ja dat weet ik zeker want na een kwartier heb je blijvende gehoorschade
Groetjes, Henk
ander origineel einddempertje Romax, 77,-
Ik ga eerst even een keertje bij Aad buurten die heeft nog een aantal van die rechtuitpijpen liggen waar nog wel aan gelast moet worden en als dat niets word dan is inderdaad een Romax een heel goed alternatief.
Henk Bats wrote:Vandaag voor de GT verzekering geregeld, schorsing opgeheven
waarom een schorsing opheffen?
Dit gebeurt automatisch als deze goedgekeurd wordt!
ik moet me corrigeren, met de nieuwe regeling werkt het zo idd niet meer.
Sterker nog, je had voor de dag van keuring zelfs een aanvraag moeten doen...
Henk Bats wrote:Er is echter een probleem hoe kom je van huis naar het APK station zonder APK? Op een autoambulance is wettelijk de enige mogelijkheid.
Was het niet zo dat het voertuig zonder APK alléén de weg op mag om naar het keuringsstation te komen? (Natuurlijk de auto moet eigenlijk voor het verlopen van de APK gekeurd zijn, maar wordt het niet oogluikend toegestaan?)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Henk Bats wrote:Er is echter een probleem hoe kom je van huis naar het APK station zonder APK? Op een autoambulance is wettelijk de enige mogelijkheid.
Was het niet zo dat het voertuig zonder APK alléén de weg op mag om naar het keuringsstation te komen? (Natuurlijk de auto moet eigenlijk voor het verlopen van de APK gekeurd zijn, maar wordt het niet oogluikend toegestaan?)
dat weet ik toevallig,
tot 2 maanden na verlopen APK mag dat, daarna moet je toch echt een ambulance huren....
en als je dat doet binnen de 2 maanden moet je kunnen aantonen dat je rijdt voor een reparatie/apk (dus niet iemand die ff bijklust, maar een echt bedrijf).