kilometerstand is versprongen

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Arjen
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid

kilometerstand is versprongen

Post by Arjen »

Het bestaat echt, de auto (AX in dit geval) die door een oud vrouwtje altijd als boodschappenwagentje is gebruikt, en altijd in de garage heeft gestaan. In dit geval de auto van mijn moeder, nieuw gekocht in 1987 en still going strong. Laatst reed ik een rondje in de AX en ineens viel mij op dat de kilometerteller is versprongen van 73000 naar nu 173000. Da's niet fijn bij een eventuele verkoop. Na 23 jaar heeft mijn moeder echt niet meer gereden dan die 73000. Heeft iemand dit eerder meegemaakt en hoe kan ik dit rechtzetten?

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Ja die dingen gaan wel eens stuk

Ik heb er ook zo 1 waarbij de ton teller vrijwillig meedraait (heb al paar keer 9 ton erop gehad ;)) Is toevallig ook 1 uit 87 die mijn mams nieuw gekocht heeft, lang binnen heeft gestaan en altijd als boodschappen wagen gebruikt :d

En ook die heeft zon 70.000 erop :D

Ja ik zou zeggen, wat maakt de km stand nou uit :roll: bij eventuele verkoop is het toch al een 23 jaar oude auto :P

Wat voor 1 is het anyways?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

Gezien het een van de eerste phase 1 AX'en is "eis" ik eigenlijk gewoon wat meer informatie en foto materiaal :D ;)

Wat betreft de teller... Is het een tellerhuis van Jeager of Veglia?

raoel
Eggman
Eggman

Post by raoel »

87'er.. wit en gekocht in groningen toevallig? :)

Pascal
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Pascal »

Nondeju...wéér eentje?

:lol:

Wij willen foto's en veul meer info:

- kleur,
- uitvoering,
- chassisnummer en ORGA,
- kenteken.

Verkopen...een '87-er? Egnie!