Gefeliciteerd met je nieuwe APK, zo makkelijk hoort het ook he
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Vergeet trouwens te vermelden dat ik gisteren na in Tegelen een kraambezoek gebracht te hebben, we teruggereden zijn via Baexem (bij Weert) om aldaar een setje nieuwe APEX-verlagingsveren op te halen...
Begin een aardige set verlagingsveren op te bouwen hiero... (4 sets, waarvan 1 onder de auto...)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Losroyos wrote:Tja, Somige sparen postzegels, petjes of theezakjes.
En jij verlagingssetjes
Ik verzamel nog wel meer...
Binnenkort maar eens uitzoeken hoeveel de veertjes zouden moeten verlagen, als dat niet bevalt gaan ze de verkoop wel weer in...
Mastenhose wrote:Eén van de mistlichten voor werkte niet, oxidatie op de polen van de lamp... Ook deed het mistachterlicht het niet, binnenkort 't lampje maar eens bekijken... (zal ik voor de verandering ook de zekeringen nog eens langsgaan?! :lol:
Hmm... OK...
Vanavond even naar het mistachterlicht gekeken. Dat deze het niet deed, was niet verwonderlijk... Zekeringenkast opengetrokken en toen zag ik eigenlijk meteen al waarom 't niet werkte. Er zat namelijk geen zekering in. Dat klopt, want ik had zo gauw geen 5A-zekering toen ik met m'n stadslichten bezig was vorige week zaterdag, en zodoende even die van 't mistachterlicht 'geleend'... Vervolgens vergeten terug te zetten en dan werkt 't niet meer hè...
Ook heb ik één van m'n mistlichten voorzien van een nieuw glaasje, aangezien ik m'n mistlamp dinsdag uit m'n jatten had laten vallen en daarbij het glaasje was gesneuveld... Vanavond dus een glaasje wat nog in 't archief lag gebruikt om m'n mistlamp weer te voorzien van vers glas... Binnenkort de bedrading nog ff nalopen, en als 't dan eindelijk werkt, ga ik weer eens leuke dingen aan de AX doen... Ben de verlichting nu hélemaal zat!!!!!
Vandaag weer ff aan 't rommelen geweest en zit nu met krampende handjes op de bank...
Op een gegeven moment ben ik nog gaan twijfelen, om ze te gaan polijsten bijvoorbeeld, maar vooralsnog zie ik daar nog ff vanaf, de handjes doen inmiddels al zeer genoeg...
Mastenhose wrote:Bedankt voor de tip Rogier!
De velgen gaan in ieder geval nu niet gepolijst worden, wellicht bij een volgende 'behandeling'...
En als je goed geoefend hebt staan hier ook nog wel een paar setjes die schreeuwen om zo'n geweldige behandeling, dus moraal van het verhaal hou je niet in en kom gerust naar Nieuwerkerk en leef je uit