misschien die 300kpa drukregelaar? toch naar 250kpa?
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
kan het ook niet aan de vacuümslangetjes liggen?? naar de ecu, o.a.?
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
ik hoor de stationairluchtklep werken, het kan zijn dat je door de nu helemaal open luchtklep de regeling wat om zeep helpt. Zet er eerst maar eens een luchtfilter op. Daarna kan het helpen de vooropening van de vlinderklep iets je aan te passen, werkte bij mij met een 1.6 er aan ook goed.
Andere optie is lambda regeling, die kan ook wat onrustig zijn. waar zit de sensor?
P.
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
even naar z'n youtube pagina gaan, dan werkt ie wel.
ohja.... bas.... misschien is je stappenmotor wel kapot... die dingen gaan nog wel eens stuk. Ik heb nog een andere liggen! Twee zelfs....
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Kan 't niet goed horen op de laptop hier, maar lijkt het alsof de auto uit zichzelf gasgeeft?
In dat geval: Bij ons heeft bij de groene First Impression ooit een scheurtje in een slang bij/naar/van de MAP-sensor voor dat probleem gezorgd...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning