Start motor draait niet.
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Start motor draait niet.
Goedenmiddag,
Na lange tijd wou ik vandaag de volcane weer eens starten, maar deed helemaal niks, start motor draait niet!
Wat denken jullie? heeft wel eens eerder gehad maar volgende dag deed hij het weer zonder problemen is 3x voorgekomen ofzo.
Groetjes, Jordi
Na lange tijd wou ik vandaag de volcane weer eens starten, maar deed helemaal niks, start motor draait niet!
Wat denken jullie? heeft wel eens eerder gehad maar volgende dag deed hij het weer zonder problemen is 3x voorgekomen ofzo.
Groetjes, Jordi
Niet noodzakelijk. 't Probleem kan ook in 't startrelais zitten (die zit naast de startmotor). Als die niet aantrekt, schakelt deze de stroom naar de startmotor niet in.
Hoor je wel of geen klik als je probeert te starten?
Hoor je wel of geen klik als je probeert te starten?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
Nee daar geloof ik niet in, ding heeft wel eens langer stilgestaan en liep meteen, de startmotor maakte geen eens aanstalte om ook maar 1x rond te draaien, het probleem heeft zich nameljik wel eens eerder voorgedaan 1dag nadat ik nog gereden had.
Het lijkt een slecht contactje(misschien de bekabeling naar de startmotor)
Het lijkt een slecht contactje(misschien de bekabeling naar de startmotor)
Re: Start motor draait niet.
@Marc: als je een beetje had gelezen wat er stond begrijp je ook waarom niemand 'accu' aanhaalt...
Happytree wrote: Wat denken jullie? heeft wel eens eerder gehad maar volgende dag deed hij het weer zonder problemen is 3x voorgekomen ofzo.
AX 1.0E '87
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
CX 22RE '86
DSuper '73
Mini HLE '82
Re: Start motor draait niet.
Als je een stuk hebt gereden wordt de accu bijgeladen en doet ie het de volgende dag dus weer... dus zo'n gek idee is het helemaal nietPascal wrote:@Marc: als je een beetje had gelezen wat er stond begrijp je ook waarom niemand 'accu' aanhaalt...
Happytree wrote: Wat denken jullie? heeft wel eens eerder gehad maar volgende dag deed hij het weer zonder problemen is 3x voorgekomen ofzo.
Kijk uit, een Cactussssss
Als 'ie niet start, valt er bijzonder weinig te rijden, is het niet?
En niet rijden = niet laden.
En als er dan de volgende dag ineens wèl te starten valt, is het logischerwijs onwaarschijnlijk dat 't dan aan de accu ligt.
En niet rijden = niet laden.
En als er dan de volgende dag ineens wèl te starten valt, is het logischerwijs onwaarschijnlijk dat 't dan aan de accu ligt.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
Recently done: