Pgoddijn wrote:Wow Marco, hoe groot is jouw vitrinekast? Ik woon in een veel te groot huis, maar of dat zou passen?
Wel een heel indrukwekkende collectie trouwens! Voorzichtig mee zijn, kost veel geld en over 50 jaar is het waarschijnlijk goud waard (kun je met pensioen, zelfs als de pensioenfondsen weer geen geld hebben ).
Omdat het niet in één vitrinekast pastte, heb ik er maar 6 opgehangen...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Daar ga ik morgen ook heen, staat een 2CV in 1/18 van minichamps op me te wachten
daar stonden er een aantal van
zoiezo wel mooi spul... hoop Lambo's bij de entree.. weinig Citroën's, maar wel een hoop modellen
ook 1:43 modellen vd AX in blauw en rood
Bossie wrote:Wel leuk zo'n BX, maar ik heb er al 1 in 1:12. Die is nog niet kapot, dus waarom zou ik een nieuwe kopen
Die BX-en heb ik voor de verhuizing 'opgeruimd'....
Of ik er spijt van heb, dat niet echt, koop 'm wel in 1/18.
De AX-en 1/12 zal ik ook weer eens opzoeken!
Ik was toen op zoek naar de rode 1/12 AX. De witte had ik toen al. Ik kon toen voor een leuk prijsje de AX, BX en Besteleend samen kopen. Deze 3 bij elkaar waren goedkoper dan de AX waar ik bij iemand anders mee bezig ben geweest. De BX slingert ergens op een kast rond en de besteleend is nu speelgoed van Thomas (nu maar hopen dat als ik vanavond thuis kom, de straat niet vol staat met boze besteleend bezitters en/of liefhebbers)
Ik heb ook een rode BX gehad, maar óók een blauwgroene uitvoering...
Van de AX heb ik volgens mij nog 2 witte, een rode en een ´onderdelen-exemplaar'...
Ook heb ik nog een GS gehad in 1/12, ook die heb ik weggedaan, vanwege ruimtegebrek...