Grietje
Moderator: webmasters
Ja, of juist de leidingen van de klauwen. Liet bij RV namelijk de klauw vallen en die bungelde dus aan die leiding. Bedenk ik me net na je verhaal, dus dat zou ook een verdachte zijn.
Achter heb ik nergens aangezeten namelijk, of het zou door ontluchten lek gegaan moeten zijn.
Achter heb ik nergens aangezeten namelijk, of het zou door ontluchten lek gegaan moeten zijn.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zo, WOW!
Slalom blijft GEWELDIG:D
Beetje jammer dat peet de beker voor me neus kaapt in de laatste rondjes, haha. Achja had ik maar beter moeten rijden.
Maar goed ik ging weg vanochtend:
- gepiep, nog steeds
- geen stationair
- KVS lekkend
Maar ik toch maar rijden want ja, waarom niet
Hij deed het weeral super goed, die andere carb pakt echt veel beter op.
Maar:
- die bandjes kunnen echt niet meer. Nog altijd 6 mm profiel ofzo maar ik rijd er al 3 jaar op. Kneiterharde rotzooi
- Dat piepje, ik dacht vaccuum maar met stethoscoop blijkt het uit het
driem gedeelte te komen en vrij hoog... Nokkenaslager? Of toch iets met de driem, die er nog geen 1500 km opzit?
- bij de laatste rondjes stoomde die als een idioot, hij lekt echt KVS. En op een punt waar ik bijna denk koppaking? Ong 1,5 liter bijgevuld..
Slalom blijft GEWELDIG:D
Beetje jammer dat peet de beker voor me neus kaapt in de laatste rondjes, haha. Achja had ik maar beter moeten rijden.
Maar goed ik ging weg vanochtend:
- gepiep, nog steeds
- geen stationair
- KVS lekkend
Maar ik toch maar rijden want ja, waarom niet

Hij deed het weeral super goed, die andere carb pakt echt veel beter op.
Maar:
- die bandjes kunnen echt niet meer. Nog altijd 6 mm profiel ofzo maar ik rijd er al 3 jaar op. Kneiterharde rotzooi
- Dat piepje, ik dacht vaccuum maar met stethoscoop blijkt het uit het
driem gedeelte te komen en vrij hoog... Nokkenaslager? Of toch iets met de driem, die er nog geen 1500 km opzit?
- bij de laatste rondjes stoomde die als een idioot, hij lekt echt KVS. En op een punt waar ik bijna denk koppaking? Ong 1,5 liter bijgevuld..
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ohja
maken andere mensen schade op 'circuit', ik rijd daar zonder iets te raken..
Maar bij t uitdraaien van een parkeervak hier ruk ik me hele achterbumper eraf en spatlap e.d.
Bumpersteun achter heeft ook wat gevoeld...
maken andere mensen schade op 'circuit', ik rijd daar zonder iets te raken..
Maar bij t uitdraaien van een parkeervak hier ruk ik me hele achterbumper eraf en spatlap e.d.

Bumpersteun achter heeft ook wat gevoeld...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Lekker gezigzagd dus tussen die oranje dingen door
dat piepje kan de distributiespanrol zijn, als je die hebt laten zitten bij het vervangen van de riem, of heel lullig dat er zo'n plastic kap nét tegen de riem aan loopt te fietsen, dynamolager zou ook nog kunnen,en da's makkelijk te checken, riem ff eraf -------> piep weg? ----> gevonden!
KVS lekkage, niet stiekem een poreus geworden slang? Of de watertuit waar de thermostaat achter zit, die willen nog wel eens doorroesten...

dat piepje kan de distributiespanrol zijn, als je die hebt laten zitten bij het vervangen van de riem, of heel lullig dat er zo'n plastic kap nét tegen de riem aan loopt te fietsen, dynamolager zou ook nog kunnen,en da's makkelijk te checken, riem ff eraf -------> piep weg? ----> gevonden!
KVS lekkage, niet stiekem een poreus geworden slang? Of de watertuit waar de thermostaat achter zit, die willen nog wel eens doorroesten...
KVS lekte die achteraan, tegen de linker motorsteun. Het KVS lag tussen de kop en die motorsteun. Daar rookte die ook.slalombx wrote:Lekker gezigzagd dus tussen die oranje dingen door![]()
dat piepje kan de distributiespanrol zijn, als je die hebt laten zitten bij het vervangen van de riem, of heel lullig dat er zo'n plastic kap nét tegen de riem aan loopt te fietsen, dynamolager zou ook nog kunnen,en da's makkelijk te checken, riem ff eraf -------> piep weg? ----> gevonden!
KVS lekkage, niet stiekem een poreus geworden slang? Of de watertuit waar de thermostaat achter zit, die willen nog wel eens doorroesten...
DIe kachelslangen zijn het niet, athans, ik kon daar niets aan zien toen ie rookte maar het leek ook echt lager en meer naar de kop/inlaat spruitstuk.
Qua piepen:
spanrol en waterpomp zijn uiteraard mee vervangen. kapje plastic tegen riem kan maar dan stinkt het ook naar kunststof (TRS van peet heeft dat..) maar goed ik ga alles eraf halen en vsnaar en kijken idd...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Weet wat je bedoeld idd. Die had ik vorig jaar eraf omdat die O ring naar het blok toe vergaan was en ik daar elke keer KVS aan kwijtraakte. Maar daar lijkt het wel vandaan te komen, of dus de kop(pakking)citrofenwick wrote:foto's van de slalom?
En kijk eens of het waterlek niet komt van het stukje buis dat achteraan op het blok zit met 2 boutjes. Deze durven wel eens vaker lekken.
(ik geloof waar de aanvoerslang vd radiator vertrekt)
Fotos komen hopelijk snel:D Was weer fotograaf!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Die freakin 1.0 was ik zo zat, die staat nu bij d&o
Ja, ik snap ook nog niet helemaal waarom ik er uberhaupt aan begin om hem te maken, tegen de tijd dat ie klaar is heb ik hem waarschijnlijk niet eens meer nodig. Maar goed.
Een zuinige goedkope auto is altijd handig.... Mits ie rijd
En remmen is momenteel wel even mijn freakshow, de 205 heeft ook nog steeds een belachelijk lange slag voordat ie gaat remmen. Nieuwe klauwen erop omdat 1 toch al vast zat. Geen ene moer verschil.
Echt, fuck it, met de GT nooit gezeik gehad met ontuchten of remmen. Mja.
Ja, ik snap ook nog niet helemaal waarom ik er uberhaupt aan begin om hem te maken, tegen de tijd dat ie klaar is heb ik hem waarschijnlijk niet eens meer nodig. Maar goed.
Een zuinige goedkope auto is altijd handig.... Mits ie rijd

En remmen is momenteel wel even mijn freakshow, de 205 heeft ook nog steeds een belachelijk lange slag voordat ie gaat remmen. Nieuwe klauwen erop omdat 1 toch al vast zat. Geen ene moer verschil.
Echt, fuck it, met de GT nooit gezeik gehad met ontuchten of remmen. Mja.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
waarschijnlijk helpt dat zeker idd.Pgoddijn wrote:'t Is weer helemaal jouw ding, nietwaar? Naja, enige ding wat je echt kan doen om alle problemen uit te sluiten: Nieuwe remleidingen, slangen, klauwen en zuigers. Veel werk, misschien redelijk kostenplaatje, maar de 205 is dat weer wel waard
.
Komt ook wel, van de zomer

Afijn GT staat lekker op t pad om zn ding te doen zodat ie volgende slalom weer zonder problemen aan de start staat

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ook aan de sjonnie!
En ja ik mis een spatlap en mn bumper hangt los. Paar posts hierboven, was even vergeten dat mn ax zo laag is dat ie niet over een stoepje gaat met zn bumper en zodoende me bumper/spatlap eraf gereden
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Wat is er zo Sjonnie aan? Als 't de dubbele demper is, mag ik me dus ook onder de Sjonnies scharen zonder dat ik dat wist?grietje wrote:
ook aan de sjonnie!
En ja ik mis een spatlap en mn bumper hangt los. Paar posts hierboven, was even vergeten dat mn AX zo laag is dat ie niet over een stoepje gaat met zn bumper en zodoende me bumper/spatlap eraf gereden

Nou is het op deze foto niet zo heel goed te zien maar ik heb de zwarte achterlichten geplaatst 
Maar het die scheefhangende bumper en missende spatlap vind ik t nog geen porum dus daar ga ik zsm maar eens wat aan doen.

Maar het die scheefhangende bumper en missende spatlap vind ik t nog geen porum dus daar ga ik zsm maar eens wat aan doen.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)