vandaag weer lekker gesleuteld
eerst de uitlaat van de 1.1.. die was losgeraakt bij de aansluiting op het spruitstuk, helaas brak bij het terug aandraaien (met de hand..) mn tapeind.. dus moest mn spruitstukje eraf, tapeind eruit, nieuw tapeind erin.. en weer terugmonteren.. owh en ff beetje met een kwastje en ontvetter onder de kap gespeeld.. carbs blijken grijs te zijn ipv zacht en zwart...
ow en te zien aan het luchtfilter snap ik wel waarom hij bovenin de toeren lucht te kort kwam!
daarna aan de GTI gewerkt.. bleek een slapende joost onder de kap te liggen..
dus die maar wakker gemaakt en gaan sleutelen..
GTI kon naar buiten vandaag (garagepad leeg gemaakt) dus buiten ff laten draaien en even naar het benzinestation heen/weer gereden om te tanken (daar keken ze niet eens gek op dat ik zonder koplampen/motorkap reed, alleen de vastgetapete fles op mn radiateur gaf vragen...)
toen de auto tijdje had staan draaien kwamen er nog een aantal dingetjes aan het licht.. en aangezien ik ondertussen uit de zon stond, is de auto weer achterstevoren de garage in gedraaid, zodat we binnen verder konden sleutelen..
wat is er toen nog gebeurd;
-joost heeft ervoor gezorgd dat mijn gashendel niet meer bleef hangen (dat is hij op de slaapfoto aan het doen)
-remsysteem ontlucht, de leiding lekt niet meer, dus nu alles op druk gezet
-aantal slangklemmen nagedraaid
-en toen gaan zoeken naar de oorzaak van het niet werken vd ruitenwisser.. waarbij we er uiteindelijk achter kwamen dat ook de kachelmotor niets doet.. en dat er erg veel gebeunt is in de kabelboom, dus ik vrees dat ik mn dashboard eruit mag halen om dat op te gaan lossen! of nieuwe kabels trekken naast de oude, maar daar zit ik ook niet echt op te wachten..
nu ligt mn halve dashboard dus open (die middenconsole met de kachelbediening e.d. losdraaien is trouwens echt NIET te doen.. );
autootje buiten in de zon;
