
Vincent aka v.andriessen 1.6 GTI
Moderator: webmasters
Mee eens, was ooit van plan om die aan te schaffen. Maar Aad had nog een setje liggen, dus ach...
Vond het helemaal wat hebben in de tussenperiode toen Xenon uit den boze was. Toen leek het mij dat gele xenon bij meneer agent niet zou opvallen
.
Maar, je kunt toch gewoon die lampjes omwisselen voor een andere kleur?
Vond het helemaal wat hebben in de tussenperiode toen Xenon uit den boze was. Toen leek het mij dat gele xenon bij meneer agent niet zou opvallen

Maar, je kunt toch gewoon die lampjes omwisselen voor een andere kleur?
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Een roestgaatje.
Op de bovenste foto.
Straks gaan die bumpstops nog door de bodem.
Hoe rijdt dat nou, zonder vering?
Op de bovenste foto.
Straks gaan die bumpstops nog door de bodem.

Hoe rijdt dat nou, zonder vering?
C5 Break 1.8i 16V (2001) 285.000km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Is wel roest om een gaatjejk wrote:Een roestgaatje.
Op de bovenste foto...........

Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Wist ik niet, dat die daar zit.Henk Bats wrote:<snip>jk wrote:Een roestgaatje.
Op de bovenste foto...........
de lastafhankelijke remkracht begrenzer
<snip>
Bedankt.
C5 Break 1.8i 16V (2001) 285.000km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Zit ook lang niet bij alle AX'en bij deze GTI zitten er 2 (elk wiel één) bij onze rode 11 E S6 zit er één voor beide achterwielen.jk wrote:Wist ik niet, dat die daar zit.Henk Bats wrote:<snip>jk wrote:Een roestgaatje.
Op de bovenste foto...........
de lastafhankelijke remkracht begrenzer
<snip>
Bedankt.
Al onze andere AX'en hebben geen lastafhankelijke remkracht begrenzer maar achterwielremcilinders met ingebouwde drukregelaars.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Wat een geavanceerde auto's zijn die AX-en toch.Henk Bats wrote:Zit ook lang niet bij alle AX'en bij deze GTI zitten er 2 (elk wiel één) bij onze rode 11 E S6 zit er één voor beide achterwielen.jk wrote:Wist ik niet, dat die daar zit.Henk Bats wrote:<snip>jk wrote:Een roestgaatje.
Op de bovenste foto...........
de lastafhankelijke remkracht begrenzer
<snip>
Bedankt.
Al onze andere AX'en hebben geen lastafhankelijke remkracht begrenzer maar achterwielremcilinders met ingebouwde drukregelaars.
Groetjes, Henk

C5 Break 1.8i 16V (2001) 285.000km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
...... inderdaad.... k*t dingen.... iemand nog zin om een standaard systeem te plaatsen??? dan mag je die rommel hebbenq01z wrote:vincent zou graag hebben dat hij daar niet zat!
omdat zijn AX zo verlaagd is, denkt die lastafhankelijke bekrachtiger dat zijn auto zwaar beladen is, dus dat er meer remdruk naar achter moet.. gevolg.. blokkerende achterwielen!

en omdat rechts achter verder is verlaagd dan links... blokkeerd die dus alleen rechts met hard remmen...
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
je bedoeld dat als ie goed verlaagd is dat ie zowiezo op z'n bumpstops moet zitten....Bossie wrote:Als jij bumpstops nodig hebt, dan staat ie te hoog en heb je te slappe dempersv.andriessen wrote: Even bumpstops geplaatst.... veerweg wat is dat?? hebbie dat nodig dan?

Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
die torsiestangen zitten zo in t vet dat je die dr zo met je vingers uit moet kunnen duwen vinv.andriessen wrote:...... inderdaad.... k*t dingen.... iemand nog zin om een standaard systeem te plaatsen??? dan mag je die rommel hebbenq01z wrote:vincent zou graag hebben dat hij daar niet zat!
omdat zijn AX zo verlaagd is, denkt die lastafhankelijke bekrachtiger dat zijn auto zwaar beladen is, dus dat er meer remdruk naar achter moet.. gevolg.. blokkerende achterwielen!
en omdat rechts achter verder is verlaagd dan links... blokkeerd die dus alleen rechts met hard remmen...

-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Gewwoon even 2 nieuwe achterremcilinders met begrenzers, lastafhankelijke zooi demonteren en 2 nieuwe remlleidingen naar achteren, nou ja EVENv.andriessen wrote:...... inderdaad.... k*t dingen.... iemand nog zin om een standaard systeem te plaatsen??? dan mag je die rommel hebben.......

Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Heb je even?Henk Bats wrote:Gewwoon even 2 nieuwe achterremcilinders met begrenzers, lastafhankelijke zooi demonteren en 2 nieuwe remlleidingen naar achteren, nou ja EVENv.andriessen wrote:...... inderdaad.... k*t dingen.... iemand nog zin om een standaard systeem te plaatsen??? dan mag je die rommel hebben.......
![]()
Groetjes, Henk

Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Dat is dan een goede reden om alles eens los te halen.v.andriessen wrote:Heb je even?Henk Bats wrote:Gewwoon even 2 nieuwe achterremcilinders met begrenzers, lastafhankelijke zooi demonteren en 2 nieuwe remlleidingen naar achteren, nou ja EVENv.andriessen wrote:...... inderdaad.... k*t dingen.... iemand nog zin om een standaard systeem te plaatsen??? dan mag je die rommel hebben.......
![]()
Groetjes, HenkIk kreeg zelf de remtrommels er al niet eens vanaf....

C5 Break 1.8i 16V (2001) 285.000km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Ze zijn al wel een keer los geweest. De Citroën garage in Alphen aan den rijn heeft vorig jaar bij de apk de boel los gehad en het redelijk terug kunnen draaien, maar nu is het toch weer mis... tijd voor een ander systeem!jk wrote:Dat is dan een goede reden om alles eens los te halen.v.andriessen wrote:Heb je even?Henk Bats wrote:Gewwoon even 2 nieuwe achterremcilinders met begrenzers, lastafhankelijke zooi demonteren en 2 nieuwe remlleidingen naar achteren, nou ja EVENv.andriessen wrote:...... inderdaad.... k*t dingen.... iemand nog zin om een standaard systeem te plaatsen??? dan mag je die rommel hebben.......
![]()
Groetjes, HenkIk kreeg zelf de remtrommels er al niet eens vanaf....
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact: