Ik snap eigenlijk nooit waarom mensen replica's gaan maken terwijl ze kennelijk de kennis, het geld en de spullen er voor hebben om een compleet nieuwe, naar eigen inzicht, sportwagen op te bouwen... Het kan dan wel "niet van acht te onderscheiden" zijn maar het blijft in mijn ogen een replica...
Als je dan een replica bouwt doe dat dan van een auto die niet meer bestaat of waar er maar 1 van aanwezig is en niet een die gewoon nog te koop is...
Er zijn genoeg mensen die een bepaalde auto erg mooi vinden, maar die financieel buiten bereik ligt. Op deze manier kunnen ze toch het model rijden wat ze mooi vinden.
MBa@NL wrote:Ik snap eigenlijk nooit waarom mensen replica's gaan maken terwijl ze kennelijk de kennis, het geld en de spullen er voor hebben om een compleet nieuwe, naar eigen inzicht, sportwagen op te bouwen... Het kan dan wel "niet van acht te onderscheiden" zijn maar het blijft in mijn ogen een replica...
Als je dan een replica bouwt doe dat dan van een auto die niet meer bestaat of waar er maar 1 van aanwezig is en niet een die gewoon nog te koop is...
Die lambo diet er zeker goed uit, misschien rijdt ie wel beter dan de originele . Trouwens, die R8 replica, vind hem eigenlijk iets mooier dan de originele want de lijnen zijn iets langer.
maar die roze ax zit wel een hoop moeite in !
uitlaatpijpjes uit sideskirts, mooi aansluitende voorbumper waarmee je nooit over een drempel komt, uitgelaste wielkasten, een nummerplaat die DICK verbergt, dus de bestuurder/eigenaar zal wel een lul zijn