Zit even met een vraagje;
Heeft elke AX GTI die uit België komt zo'n mensel stelschroef (of hoe zo'n ding mag heten)? Of zijn er ook geleverd met een lambda?
Belgische AX GTI Lambda?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Belgische AX GTI Lambda?
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
-
- Total admin
-
- AX Master
van mij uit '92 en heeft wel een stelschroef.
Maar het is volgens mij gedaan omdat het niet verplicht was in België, zodat ze de kosten konden drukken omdat er geen katalisator in hoefde. Maar omdat het toch zo heel erg lekker reed... hebben ze het er wel weer een lambasonde geplaatst. Denk ik....
heb jij nou iets meer vermogen bij lagere toeren?!?! Ronald????
Maar het is volgens mij gedaan omdat het niet verplicht was in België, zodat ze de kosten konden drukken omdat er geen katalisator in hoefde. Maar omdat het toch zo heel erg lekker reed... hebben ze het er wel weer een lambasonde geplaatst. Denk ik....
heb jij nou iets meer vermogen bij lagere toeren?!?! Ronald????
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- AX liefhebber
Ja goed hehv.andriessen wrote: heb jij nou iets meer vermogen bij lagere toeren?!?! Ronald????
Waarom ik dit vroeg is om de volgende reden. V/d week geprobeerd de wideband lambda te calibreren van mijn VEMS. Dit lukte niet omdat er geen spanning op stond Das wel raar want die heb ik afgetakt van de originele lambda Of te wel op deze heeft nooit spanning gestaan en goed gewerkt!!! Maar met aansluiten v/d 16v kabelboom geen enkele draad overgehouden.
Het is nu inmiddels op een andere manier opgelost maar goed de lambda is half dood omdat deze paar duizend km loos erin heeft gezeten zonder zijn werk goed te kunnen doen. En dat was ook te zien gister op de rollenbank in het middengebied corrigeerde hij helemaal niks en stond ie veel te rijk. Maar zal wel goedkomen met de VEMS icm widebandlambda. Is wel spannend is nog meer uit de 16 klappert te halen 100 pk per liter zou tof zijn
AX Soupapes 16