Zo beter?
De tekst zal wel niet meer leesbaar zijn. Maar het gaat om mensen die zondagavond aan ouderwets bermtoerisme doen en naar de uittocht van de bezoekers van de TT assen zitten te kijken.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
dak zie je weinig op id. Echter toen ik het dak van de sport strakmaakte was het een grote bochel. dus tussen deuken zien en niet zien zit een groot verschil. Zeker aan de randen deukt het gemakkelijk
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
denny wrote:dak zie je weinig op id. Echter toen ik het dak van de sport strakmaakte was het een grote bochel. dus tussen deuken zien en niet zien zit een groot verschil. Zeker aan de randen deukt het gemakkelijk
Wat je zegt... op het oog was er niets te zien maar er zal misschien wel ergens een vouw gezeten hebben.
daarom zeg ik ook vast: "probeer het niet bij je eigen AX "
vanavond is de film Shaun of the Dead weer bezig op RTL7, hierin zie je in het beginstuk dat hoofdrolspeler Shaun met zijn halfzatte kop naar de supermarkt slentert een groene ax type3 langs de weg geparkeert.
als hij terugloopt van de supermarkt weer naar huis staat de ax er nog steeds.
al had ik deze spot al een keer gepost, nu zie ik de film weer dus post ik het weer haha.
Rio97 wrote:In de appelsientje reclame met het liedje Broad Daylight van Gabriel Rios als achtergrond rijdt er een zwarte AX door het beeld (goed kijken).
DuFF wrote:ik zag een witte AX, groot schaalmodel in een reclame op tv dacht ik, zat een kind mee te spelen, al weet ik dus niet meer welke reclame ofzo.
DuFF wrote:ik zag een witte AX, groot schaalmodel in een reclame op tv dacht ik, zat een kind mee te spelen, al weet ik dus niet meer welke reclame ofzo.
de sport van otto
Denk eerder een 1/12 AX van Vulierme SA... In beide gevallen overigens een doodzonde! Maar je weet 't nooit!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning