Hee,
ok, nou mooi dat ze identiek zijn. Het stuur is trouwens prima hoor, ik vind hem er alleen lelijk uit zien. En nou dacht ik onder het stuur een boutje te zien met wat wit spul er tussen die je in principe alleen vast draait, en vervangd als je hem los draait. Dus ik dacht tja...waarom niet meteen een ander stuur als ik dan toch bezig ben:)
En over dat uit lijnen, moet ik dat doen ja? Want ik rij nu en dan even 150 voor de kick en dan voel ik niks raars, hij 'zwabbert' ietsje meer maar niet gevaarlijk ofzo (er stond ook veel wind vandaag). Maar of dat nou de uitlijning of de AX in 't algemeen is... Ik heb tijdens een busrijles wel eens 100 gereden i.p.v. 80 en dat zwabberde een stuk meer

Is uitlijnen dan de moeite of niet?
"Ja Joop, dat is de moeite... er reed namelijk een brommer tegen je voorwiel" hoor ik jullie al bijna denken.
Ik zit weer een heel verhaal te typen he? Nu jullie weer!