Als iedereen die kentekenmapjes ' besteld' heeft ff voor zaterdag ochtend wil aangeven of ze gaan of niet
Dan kunnen ze namelijk nog mee met bas/michel
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Om een uur of 12 is het over met de sneeuw, hier nu een paar vlokjes nog en de bui trekt naar het zuiden.
De wegen zien er goed uit, dus ik zie geen probleem om niet te gaan!
Was een super gezellig, was een tijdje niet geweest en was daar door extra leuk.. met een kleine club bij mekaar, maar was het best koud en konden ons lekker op warmen in de AC of BK.
de terug weg hebben eens heel anders gereen hihi toen ik thuis was had ik zon kleine 75 km gereden, autoootje heeft vandaag de 190.000 km gehaald.
PS ik ken niet alle namen voor die rit naar frankrijk, maar hoe gaan we daar naartoe in colone of ieder voor zich?
Om met iedereen te kunnen kletsen tijdens de rit kun je een 27 mc set in de auto zetten dit kost niet zoveel, je hebt nodig een 27 mc bak en een antenne.
Kosten 27mc bak zo'n nieuw 75 euro.
antenne rond de 40 euro.
je kan ook tweedehands kopen
wij hadden onverwacht bezoek van m'n zusje + vriend en aangezien dat niet zo vaak gebeurd zijn we niet op komen dagen en heb ik m'n whopper en jullie gemist
Browny wrote:wij hadden onverwacht bezoek van m'n zusje + vriend en aangezien dat niet zo vaak gebeurd zijn we niet op komen dagen en heb ik m'n whopper en jullie gemist
En heb je nu geen sleepoogkapje en kentekenmapjes...