Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
powerflex fabriek is niet al te lang geleden afgefikt... dus grote kans dat die nog lang niet op normale capasiteit lopen.Rooney wrote:Indien powerflex niet kan leveren zou je ook eens kunnen kijken naar BakerBM. Heb daarvan motorsteun besteld via trackdayparts.nl.
Misschien kan je een inkoop actie regelen met die motorsteunen?? Denk dat bas ze ook wel wil hebben. Ik in ieder geval wel!!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
http://www.spoox.co.uk/catalog/popup_im ... 5504c8ade8
http://www.bakerbm.com/106.php?data=engkitn106
http://www.bakerbm.com/106.php?data=engfbusha106
Dit soort dingen bedoel ik.
Prijs van complete BakerBM set valt mee vergeleken bij de origineel standaard Citroën prijs van ruim € 60 voor alleen de tweedelige onderste motorsteun/reactiestang.
GBP 1 = ca. € 1.10 momenteel.
En hier de site van Powerflex (ik heb geen ervaring met PU bushes)
http://www.powerflex.co.uk/
http://www.powerflex.co.uk/products/Citroën-6/t1.html (AX)
http://www.bakerbm.com/106.php?data=engkitn106
http://www.bakerbm.com/106.php?data=engfbusha106
Dit soort dingen bedoel ik.
Prijs van complete BakerBM set valt mee vergeleken bij de origineel standaard Citroën prijs van ruim € 60 voor alleen de tweedelige onderste motorsteun/reactiestang.
GBP 1 = ca. € 1.10 momenteel.
En hier de site van Powerflex (ik heb geen ervaring met PU bushes)
http://www.powerflex.co.uk/
http://www.powerflex.co.uk/products/Citroën-6/t1.html (AX)
C5 Break 1.8i 16V (2001) 285.000km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km
C3 ph.2 1.2I 3-cil. 60kW (2015) 28.000km
Land Rover Lightweight FFR (1982) 28.000km
Gesloopt na 10 jaar trouwe dienst: AX 1.1i ph.2 First Impression ORGA 6315 (1994, kenteken 1995) 244.866km
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
ik heb het met een lijm pistool gedaan. Die steun is nu erg hard. Misschien iets te hard...TTF wrote:onderste steun, dicht kitten met ruiten kit oid werkt anders ook perfect
Maar er zitten nog meer steunen op je motor...
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Heb ik ook gedaan maar werkt toch minder goed hoor, maar het is wel een cheap fixTTF wrote:onderste steun, dicht kitten met ruiten kit oid werkt anders ook perfect
Inderdaad Spoox motorsport heeft ook mooie dingen, reken er alleen niet op dat je het binnen een week hebt eerder een maand ofzo + verzend kosten zijn hoog.
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Vorige week een berichtje gehad van Powerflex. Ze zijn per 1 februari weer operationeel.v.andriessen wrote:powerflex fabriek is niet al te lang geleden afgefikt... dus grote kans dat die nog lang niet op normale capasiteit lopen.Rooney wrote:Indien powerflex niet kan leveren zou je ook eens kunnen kijken naar BakerBM. Heb daarvan motorsteun besteld via trackdayparts.nl.
Misschien kan je een inkoop actie regelen met die motorsteunen?? Denk dat bas ze ook wel wil hebben. Ik in ieder geval wel!!
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
aanbieding
Volgens hebben ze nu bij Biesheuvel, Powerflex in aanbieding.Bossie wrote:Vorige week een berichtje gehad van Powerflex. Ze zijn per 1 februari weer operationeel.v.andriessen wrote:powerflex fabriek is niet al te lang geleden afgefikt... dus grote kans dat die nog lang niet op normale capasiteit lopen.Rooney wrote:Indien powerflex niet kan leveren zou je ook eens kunnen kijken naar BakerBM. Heb daarvan motorsteun besteld via trackdayparts.nl.
Misschien kan je een inkoop actie regelen met die motorsteunen?? Denk dat bas ze ook wel wil hebben. Ik in ieder geval wel!!
gr Mr.BBQ
Saxo style is sexy style....
Re: aanbieding
Marc,MrBBQ wrote:Volgens hebben ze nu bij Biesheuvel, Powerflex in aanbieding.Bossie wrote:Vorige week een berichtje gehad van Powerflex. Ze zijn per 1 februari weer operationeel.v.andriessen wrote:powerflex fabriek is niet al te lang geleden afgefikt... dus grote kans dat die nog lang niet op normale capasiteit lopen.Rooney wrote:Indien powerflex niet kan leveren zou je ook eens kunnen kijken naar BakerBM. Heb daarvan motorsteun besteld via trackdayparts.nl.
Misschien kan je een inkoop actie regelen met die motorsteunen?? Denk dat bas ze ook wel wil hebben. Ik in ieder geval wel!!
gr Mr.BBQ
Ik zou powerflex mijden als ik jouw was
Het kan nl veel goedkoper met andere minder merknaamzuchtige bedrijven
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Inderdaad, prachtig hé dat geluid van zo'n gasfabriek.arnie wrote:Die carbs.... Brrrr, wat gaat het weer jeuken... Dat geluid he...
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
ik kon het niet laten..
BLAUWE TRANSPARANTE BENZINE SLANGEN!
is dat nou geen +20pk?
owh.. en nieuwe inspection-covers op de carbs.. die zijn sterves duur (15 p.s.) maar staat wel veel beter t.ov. de grote platte ring en het moertje wat erop zat..
oud:
nieuw:
nu alleen nog ff een nieuw T-stuk halen voor de 2e carb, die brak gister af toen ik de benzineslang erop schoof... kwaliteitje
owh en een 3e schakelaar binnen gekregen voor mn middenconsole, de fan heeft nu een schakelaar zonder verlichting, aangezien hij anders brandde als de fan uitstond.. en dat is niet logisch
vind alleen de splitsing van de benzineleidingen nog te ver vd carb afzitten (ondanks dat het eerst ook zo zat..), Denny, opinion?
(nu nog een fatsoenlijke camera om er foto's van te maken)
BLAUWE TRANSPARANTE BENZINE SLANGEN!
is dat nou geen +20pk?
owh.. en nieuwe inspection-covers op de carbs.. die zijn sterves duur (15 p.s.) maar staat wel veel beter t.ov. de grote platte ring en het moertje wat erop zat..
oud:
nieuw:
nu alleen nog ff een nieuw T-stuk halen voor de 2e carb, die brak gister af toen ik de benzineslang erop schoof... kwaliteitje
owh en een 3e schakelaar binnen gekregen voor mn middenconsole, de fan heeft nu een schakelaar zonder verlichting, aangezien hij anders brandde als de fan uitstond.. en dat is niet logisch
vind alleen de splitsing van de benzineleidingen nog te ver vd carb afzitten (ondanks dat het eerst ook zo zat..), Denny, opinion?
(nu nog een fatsoenlijke camera om er foto's van te maken)
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Ik zit hier ook al te kw....n, maar gaat er al netjes uitzien Marc.
Ben erg benieuwd hoe dat blokje straks draait.
Groetjes, Henk
Ben erg benieuwd hoe dat blokje straks draait.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Meen me te herinneren dat het alleen de maximale 20pk oplevert in combinatie met transparant rode vacuumslangetjes.q01z wrote:BLAUWE TRANSPARANTE BENZINE SLANGEN!
is dat nou geen +20pk? Razz
Maar kan het handboek waarin ik dat gelezen meen te hebben niet meer terugvinden.
Hoe dan ook..., als de motor het straks even goed doet (en blijft doen) als de carburateurs nu blinken dan gaat het een bijzonder tof karretje worden.
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
GTI:vh weekend ff bij Biesheuvel geweest... hoop klein grut voor veel te veel geld moeten kopen! Maar het zorgt er wel voor dat ik vd week weer een stuk verder kan komen met de bouw..
ook kreeg ik daar te horen dat bij de AXsport en 205Rallye de carburateurs standaard niet goed aangesloten zijn (door de knikarmpomp) en dat ik dus helemaal geen retourleiding met gebruiken.. scheelt weer een stuk! ben benieuwd of hij gelijk heeft. maar alles wat ze daar hadden staan had ook geen retourleiding.. wel werkt het uiteraard alleen bij speciale brandstofpompen (als de vlotterkamer vol is, geeft de benzine tegendruk aan de pomp, waardoor de pomp langzamer gaat pompen, vanavond maar ff testen met een flesje en het dichtknijpen vd leiding..)
zojuist mn betaling voor groupN schakelstangen en een shortshifter de deur uit gedaan, eigenlijk wil de ik de groupA uitvoering (met uniballs) maar die was slecht leverbaar..
mn 1.1RE heeft dit weekend weer een kleine 500km gereden (485 oid), speling op de voortrein begint alleen wel beetje irritant te worden, het is nog steeds maar heel weinig en je hebt er niet echt last van.. maar ik hou nou eenmaal niet van dat soort geluiden
Misschien dat ik vanavond ook nog even de uitlaat opnieuw monteer.. doordat er geen flexibelstuk zit onder de bak, komt er nogal wat stress op de aansluiting bij het spruistuk, waardoor die pakking lek gaat..
ook kreeg ik daar te horen dat bij de AXsport en 205Rallye de carburateurs standaard niet goed aangesloten zijn (door de knikarmpomp) en dat ik dus helemaal geen retourleiding met gebruiken.. scheelt weer een stuk! ben benieuwd of hij gelijk heeft. maar alles wat ze daar hadden staan had ook geen retourleiding.. wel werkt het uiteraard alleen bij speciale brandstofpompen (als de vlotterkamer vol is, geeft de benzine tegendruk aan de pomp, waardoor de pomp langzamer gaat pompen, vanavond maar ff testen met een flesje en het dichtknijpen vd leiding..)
zojuist mn betaling voor groupN schakelstangen en een shortshifter de deur uit gedaan, eigenlijk wil de ik de groupA uitvoering (met uniballs) maar die was slecht leverbaar..
mn 1.1RE heeft dit weekend weer een kleine 500km gereden (485 oid), speling op de voortrein begint alleen wel beetje irritant te worden, het is nog steeds maar heel weinig en je hebt er niet echt last van.. maar ik hou nou eenmaal niet van dat soort geluiden
Misschien dat ik vanavond ook nog even de uitlaat opnieuw monteer.. doordat er geen flexibelstuk zit onder de bak, komt er nogal wat stress op de aansluiting bij het spruistuk, waardoor die pakking lek gaat..