vandaag heb ik de carroserie compleet spuitklaar gezet dus grondlak schuren, laatste controle, afplakken.
kon vandaag helaas niet spuiten maar (alst goed is) zijn morgen beide cabines vrij wat dus inhoud datmorgen alles gespoten kan worden,.......
morgen bumpertjes enzow klaarmaken en,.................spuiten maar
zow vandaag gespoten,............
5 uur later en 2,8 liter kleur, 2,2 liter blanke lak is het resultaat,...........in ??n woord,............SUPER,...........
echt een vette kleur ( maarja dat mag ook wel voor die prijs)
foto's komen morgen( moet er ff een paar int daglicht maken zodat het effect duidelijker is,...................
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
nou speciaal voor jou dan wat pics uit de spuitcabine(let op in daglicht valt het kleur effect beter op,... die pics komen morgen)
en wat pics van mijn opgeknapte velgen die er voorlopig ff onder blijven liggen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Wat staat die kleur toch fucking goed zeg. Op Speed & Design had ik al een dikke Impreza gezien in die kleur en dat staat zo'n Impreza ook 10 keer beter dan dat standaard blauw
En de velgen, tja ik heb de originele AX GT velgen altijd al heel stoer gevonden. Onder mijn GT blijven ze ook sowieso zitten hoor
Hou ons op de hoogte Ralf, ziet er allemaal veel belovend uit
Echt gaaf man, als je de eerste foto vergelijkt met deze foto's Die GT velgen zijn opgeknapt best aardig hoor (moet je wel 14 inch hebben, en niet 13 inch zoals ik heb)
Succes en ga zo door