wat is al vervangen.
- bougies
- bobine
- verdelerkap + rotor
- brandstoffilter (goed om en verkeerd om gemonteerd geeft hetzelfde resultaat)
- ontstekingsmodule (al heeft ie er niets mee te maken, hij is wel vervangen omdat de oude stuk was)
- Injectiehuis (gereinigd)
- ECU (3 verschillende types geprobeerd, allemaal hetzelfde resultaat)
120 km/ph is echt het maximum wat haalbaar is.
Koppeling slipt niet.
Het voelt niet aan alsof de auto inhoudt maar meer alsof het vermogen er gewoon niet is. In een 1.4 heb je meer vermogen als een 1.1 maar als je in een 1.1 rijdt heb je niet het idee dat hij inhoudt maar er is gewoon niet meer vermogen, zo voelt m'n TRS dus ook aan.
Het enigste wat ik eigenlijk nog verdenk is de koppeling en dan om precies te zijn het druklager. Deze is namelijk hoorbaar... Mijn vraag is ook eigenlijk of het mogelijk is dat deze gewoon zo zwaar loopt dat hij de boel gewoon tegenhoudt? Af en toe lijkt het namelijk of ik de koppeling ruik maar dat is vooralsnog maar 2 keer voorgekomen dat ik die geroken heb (als het mijn auto al was en niet een andere...).
Als iemand nog wat anders weet hoor ik het ook graag want er is nu gewoon echt niet meer mee te rijden...