Mijn geluid van auto mooier maken?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX liefhebber
Mijn geluid van auto mooier maken?
http://www.youtube.com/watch?v=vfDowLFFF4Q
Zoals op dit video'tje hoe krijg ik dar voor elkaar? Dat wat zwaarder harder geluid?
Vroeger deden ze da taltijd door een gaatje in de uitlaat te boren? Zijn er nu ook andereoplossingen of dergelijks?
Zoals op dit video'tje hoe krijg ik dar voor elkaar? Dat wat zwaarder harder geluid?
Vroeger deden ze da taltijd door een gaatje in de uitlaat te boren? Zijn er nu ook andereoplossingen of dergelijks?
-
- AX Master Spammer
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=21481
ik snap je echt niet helemaal....
Wat wil je nou eigenlijk? dit geluid, of een stillere auto?
Maargoed, je topics hebben wel stuk voor stuk het karakter vermakelijk te worden, dus ik zal deze ook zeker gaan volgen
ik snap je echt niet helemaal....
Wat wil je nou eigenlijk? dit geluid, of een stillere auto?
Maargoed, je topics hebben wel stuk voor stuk het karakter vermakelijk te worden, dus ik zal deze ook zeker gaan volgen
-
- AX liefhebber
-
- profiel verwijderd
Met alles wat je wilt zul je kosten moeten maken.dennis_max27 wrote:Wil het gerammel in mijn auto tegenhouden van binnnen. Geen gerammel van odnerdelen en zo stil mogelijk in de auto. Buiten de auto graag luider.
Van buiten wil ik een lekker geluidje horen.
In het ene topic maak je je druk over je brandstofverbruik, in ´t andere topic wil je een stillere auto en nu wil je weer een herrie-pot onder je auto...
MAKE UP YOUR MIND!!!
Bedenk nou eerst eens goed wat je wilt en wat het mag kosten...
Gerammel in je auto van onderdelen kun je oplossen door de onderdelen vast te zetten...
(Een AX hoort overigens een beetje te rammelen... Dat noemt men ook wel karakter...)
-
- AX liefhebber
-
- profiel verwijderd
-
- profiel verwijderd
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
misschien is het idee van 'gaaten boren in je uitlaat' dan nog niet eens zo verkeerd
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX liefhebber
Ja ik heb zo hele grote uitlaat waar ik blij mee ben Dus moet wat anders vinden.Rock's wrote:
Met de "melkbus" aan de rechterzijde (dus die kleine RVS) kan een iemand die doof is jou mogelijk nog voorbij horen rijden (gok ik)
Ga zoiezo alle deuren van binnen en onder mijn tapijt e dashboard alles met ducktape plakken voor minder geluid.
-
- profiel verwijderd
OK, dus je bent blij met je huidige uitlaat, dus je moet wat anders vinden?dennis_max27 wrote:Ja ik heb zo hele grote uitlaat waar ik blij mee ben Dus moet wat anders vinden.Rock's wrote:
Met de "melkbus" aan de rechterzijde (dus die kleine RVS) kan een iemand die doof is jou mogelijk nog voorbij horen rijden (gok ik)
Ga zoiezo alle deuren van binnen en onder mijn tapijt e dashboard alles met ducktape plakken voor minder geluid.
Nou, je mag de mijne overnemen hoor, gegarandeert een supergeluid en pasklaar voor de AX...
En in plaats van ducttape zou ik Dynamat gebruiken. Dat is er speciaal voor gemaakt en werkt écht fantastisch...