Als een verzekering op je naam wat tonnen moet uitkeren kan het natuurlijk zijn dat ze moeilijk gaan doen... Maar ik weet niet wat een rechter daarvan maakt...
Joost wrote:kleur is nou echt iets wat op papier tegenwoordig geen biet meer uit maakt. er zijn teveel auto's waarbij het verkeerd staat.
Sterker nog... er zijn zat auto (vooral veel parallel import auto's en oldtimers) die niets anders als N.V.T. hebben staan bij kleur...
Staat mij overigens wel iets van bij dat het niet eens zo gek veel kost om het om te laten zetten bij RDW... Geloof dat het alleen nieuwe papieren kost plus wat administratieve kosten.
Nog welkom trouwens! Eindelijk aangemeld, na 3 ax-jes maar liefst!
Maar eh... Wat voor type is het? Lijkt me een 5-deurs (goed gezien ) First Impression?
Pgoddijn wrote:Is in ieder geval een heel mooi rood .
Nog welkom trouwens! Eindelijk aangemeld, na 3 AX-jes maar liefst!
Maar eh... Wat voor type is het? Lijkt me een 5-deurs (goed gezien ) First Impression?
klopt is een 4 deurs ,dat wilde we ook voor onze kleinkinders.
nu weer wat anders wie kan me zeggen wanneer in de moter de natte cilinder bussen over geggan zijn in vaste bcilnders , welk bouwjaar zijn ze er mee begonnen?
we hebben deze ax gekocht om onze oldtimer weer op te knappen(volvo145 uit 1971)