alle 3 gaats velgen die er bestaan voor de ax.
Moderators: Rock's, webmasters
Nee die zijn niet het zelfdeIceByte wrote:Die Dezent 13'' 5 spaaks zijn dezelfde als degene die ik onder mijn AX heb zitten (die op de foto erboven) Op de witte velgen ontbreekt alleen het kapje in het midden
De dezents lopen bol naar buiten en de Citroën velgen zijn echt plat.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Overzichtje bestaat al, is ook wat completer:
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=8290
was al gepost door robgt, maar completer is het opzich niet, ik voeg ze wel samen, maar dan moet ik eerst ff tijd hebbenBrowny wrote:Overzichtje bestaat al, is ook wat completer:
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Beginnend AX liefhebber
help
waar halen jullie in godsnaam al die velgen vandaan.
ben op zoek naar leuke velgen voor onder mijn axje maar kan op internet helemaal nix leuks vinden. wie kan me helpen.
misschien een paar site's ofsow?
ben op zoek naar leuke velgen voor onder mijn axje maar kan op internet helemaal nix leuks vinden. wie kan me helpen.
misschien een paar site's ofsow?
-
- Beginnend AX liefhebber
HELP
kan iemand mij helpen om leuke velgen te zoeken.
ben al een poosje bezig om wat leuks voor onder mijn ax te zoeken maar op internet is weinig te vinden (altans voor mij)
ik vind die musketier velgen AX Typ 4 5,5J x 13 oder 14" die ertussen staan erg mooi ik zoek eigenlijk zoiets.
als iemand mij met een aantal site kan helpen waar ik zoiets kan vinden ben je mijn held!
ben al een poosje bezig om wat leuks voor onder mijn ax te zoeken maar op internet is weinig te vinden (altans voor mij)
ik vind die musketier velgen AX Typ 4 5,5J x 13 oder 14" die ertussen staan erg mooi ik zoek eigenlijk zoiets.
als iemand mij met een aantal site kan helpen waar ik zoiets kan vinden ben je mijn held!
-
- AX Spaster Mammer
Re: schmidt
Netheo wrote:
vind ik persoonlijk de mooiste onder een gecleande AX
Weet iemand hier nog een aderesje voor Ze zijn mega dik
Heb tot nu toe nog niets gevonden.
Dat kosten Schmidts nu eenmaalLosroyos wrote:om daar nou +1000 euro voor neer te leggen word me beetje te gek.
Marktplaats goed in de gaten houden, en bij sommige velgen sites kan je nog 3x98 bestellen (nieuw), moet je voor oud model 106 kijken
1000 euro voor 'onverwoestbare' velgen ja!Losroyos wrote:om daar nou +1000 euro voor neer te leggen word me beetje te gek.
dat is niet gek, dat is realiteit
buitenste ring is van Radinox, en ze beweren dat er niks is dat harder is als Radinox.
http://www.youtube.com/watch?v=hrxXCXdcqVs*Schmidt Revolution-velgen met Radinox-Techniek :
Daarbij bestaat de buitenste velg-rand,uit een speciaal hoogwaardig metaal, het zo genoemde Radinox.
Radinox is een extreem hart en licht Edelstaal.
Deze buitenranden in Radinox geven veel meer glans,
als een vergelijkbare aluminium rand.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- profiel verwijderd
Dan leg je toch alvast een aantal motorblokken op voorraad?Losroyos wrote:Dan nog, Loopt over 5 jaar de motor in de soep, zijn er tegen die tijd bijna geen auto's met driegaats velgen meer, zit ik met 4 velgens die me bijv 1400 euro gekost hebben.
Dan moet je ze verplicht aan de muur hangen als schilderij. zulke dure kunst zal ik nooit halen
-
- profiel verwijderd