Ja alle velichting moet het natuurlijk wel doen he. Maar Als het mistlicht en achteruitrijlicht zijn verwisseld merken ze het geeneens.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Nee hiero een soulmate. Oke das misschien wat overdreven. Maar ik vind ze ook niet mooi.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ik vind ze eerlijk gezegt geen zak aan. Vind die grote rooie vlek die een mistlamp voor moet stellen de druppel. En wat heeft wit wat rood niet heeft. Als er zometeen allemaal mensen met witte achterlichten rondrijden is het ook niet meer speciaal.
ik denk niet dat dat zal gebeuren sander aangezien er nu 2 leden zijn die wel 150 euri voor die dingen willen betalen is het dan nog steeds een heel apparte verschijning! ik ga in de zomer met lexus creaties iets proberen maar of dat dat slaagt is nog maar de vraag...
ik heb bij mijn bak de orginele erop geschroeft en ik denk eerlijk gezegt dat die witte 20 keer gaver eruit zien,.... bij mij komen ze er zeker wel op ik weet alleen nog niet wanneer maarja dat zie ik wel
Zojuist heb ik een mailtje naar een Engels bedijf gestuurd met de vraag wat een partijtje van deze achterlichten kosten om over te laten komen. Een van de members van de Engelse AX club had ze daar gekocht voor 60 engelse ponden, en dat is omgerekend 91 euro. De grote vraag is nu dus wat de kosten zijn per 5, 10 of 20, en hoe het zit met de verzendkosten en eventuele BTW.
Zodra ik antwoord heb op het mailtje laat ik het jullie weten, en kunnen we mischien een een inkoopactie starten.
Op het 1e mailtje naar dat NL bedrijf heb ik vorige week bericht gehad dat er een mooi prijsje gemaqakt kan worden als we 15 setjes afnemen, alleen heb ik nog geen prijs te horen gekregen. Word vervolgd!
Ik ben het met Sander eens, vindt er ook niets bijzonders aan. Lexus zou veel heftiger zijn, maar ik geef zelf nog steeds de voorkeur aan mijn lekkere donkere lampen. Staat toch nog steeds het mooist op zwart.
Het 1e mailtje met prijzen is binnen (het NL bedrijf)
Beste Peter,
Ik heb de prijzen voor de lamp units.
per 5 stuks 135.00 euro
per 10 stuks 125.00 euro
per 15 stuks 110.00 euro
per 20 stuks 100.00 euro
De prijzen zijn natuurlijk per set.
Groeten, Ren?
Dit lijkt me een beetje aan de hoge kant, dus nog maar ff wachten wat die engelsen zeggen
Ik vind ze wel erg mooi maar niet voor meer als 50,-
Wat zijn er nog voor andere mogelijkheden met de achterlichten? Ik denk namelijk dat maskers in de kleur van de auto ook heel vet zullen staan. Maar bestaat er zoiets? ik zie echt mega veel dingen voor andere merken maar voor AXjes hebben ze nooit wat.