Nou jongens,als het mee zit,hoop ik eindelijk ook bij jullie aanwezig te zijn
Denny is van plan om mij te komen ophalen.Dus kan ik jullie eindelijk eens ontmoeten.Tot de 20 ste juni.
41 jaar bij Citroën gewerkt en dus nu met pensioen
Hey jongens! Ik had wel willen komen maar vind nieuwegein toch echt een beetje te ver weg, ANWB routeplanner: 190km!
Bij deze dus: Wij noorderlingen (uche uche) moeten voor de volgende keer ff een meeting regelen. Hoeft wat mij betreft niet helemaal in het noorden, maar ergens bij Lelystad of zo, lekker in de midde!
Kunnen wel ff een serieuse peiling houden wie hierin is geinterreseerd, kijke of het de moeite waard is. Gezien het aantal mense uit het noorden moet het wel lukken d8 ik zo!
Greetz Ruud
Dikke AX met 2 ton voldoet priiima!!
U staat in de file en wordt rechts ingehaald door een lifter, mag dat???
ruud wrote:Hey jongens! Ik had wel willen komen maar vind nieuwegein toch echt een beetje te ver weg, ANWB routeplanner: 190km!
Euh... ik moet nog verder.. en Peter bijv. ook... Ik ben dan nog studentje ook nog! Maar hier zijn al tal van zinloze discussie op voort gekomen,.. Dat willen we niet nog eens!
ruud wrote:Bij deze dus: Wij noorderlingen (uche uche) moeten voor de volgende keer ff een meeting regelen. Hoeft wat mij betreft niet helemaal in het noorden, maar ergens bij Lelystad of zo, lekker in de midde!
Daarom is Nieuwegein er ook.... meest centrale plek! Eigenlijk utrecht, maar dat ligt er pal naast! (NB. Denk niet alleen aan groningers.. Mensen uit brabant/limburg moeten ook zover! Dat is het nadeel van niet centraal in Nederland wonen!
ruud wrote:Kunnen wel ff een serieuse peiling houden wie hierin is geinterreseerd, kijke of het de moeite waard is. Gezien het aantal mense uit het noorden moet het wel lukken d8 ik zo!
Greetz Ruud
Peilen is altijd goed... Maar denk aan de datum ivm andere meetings... We hebben eerder een noordelijke meeting gehad! Tussen groningen en assen, bij de Shell.. Was slecht weer, maar leuke opkomst.. Die was toen in de buurt van 4 januari!!!
Oke ik heb een voorstel laten we allemaal naar het midden van Nederland verhuizen. Is dat geen idee. .
Tis ook voor mij een pestpokkeplurisend rijden maar ach stereo hard aan rechtervoet naar beneden en gaan. Vind het wel meevallen. Je moet alleen eventjes uitkijken bij utrecht daar hebben ze 3 palen per meter staan. Zeg maar een soort hele dure trajectcontrole
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Weet wel dat daar bedat minder hectometerpaaltjes staan dan flitspalen. Heej ik heb net een leuk idee voor een slalom :D:D:D:D
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
ik zag van de week inderdaad dat vanaf breukelen in de richting amsterdam, daar weer een geheel vernieuwde trajekt controle hangt,
gelukkig reed ik zelf richting utrecht en daar hangen ze nog niet,
pas op daar !
kijk zelf maar, alle rijbanen je ziet ze alleen vanaf de andere rijbaan.
het 120km/h daar, dat nog wel gelukkig.
Mag ik onze Heren er wel aan herinneren dat ze deze leuke meeting op
Vaderdag geregeld hebben.en ik ben al opa,maar ondanks dat hoop ik
te kunnen komen.(met rollator )
41 jaar bij Citroën gewerkt en dus nu met pensioen
Gelukkig vindt mijn pa het allemaal commercieele onzin
Maare mensen duim voor mij en mijn Auto donderdag. Dan heb ik namelijk een afspraak bij de keuring..... Er zijn nog wat twijfelgevalletjes dus Ik barst nu al van de zenuwen man
Gelukkig vindt mijn pa het allemaal commercieele onzin
Maare mensen duim voor mij en mijn Auto donderdag. Dan heb ik namelijk een afspraak bij de keuring..... Er zijn nog wat twijfelgevalletjes dus Ik barst nu al van de zenuwen man
Kan niet w8en om ermee over de weg te gummen
Duim ik voor jou en je AX... Duim dan maar voor mij... Ik heb dan de beoordeling voor mijn stage ... en dan... TIJD TIJD en nog eens TIJD om de AX weer te kietelen...
Gerard Maas wrote:Als opa moet ik toch weten dat de 2e zondag in mei Moederdag is en de 3e zondag in juni Vaderdag.
Helaas goede vriend... Maar Vaderdag is toch echt vandaag...