ik had al besloten dat de achterbank uit de GTI zou gaan, die zit nu dus netjes in de 1.1RE, evenals de gordels.. kreeg pas commentaar van Saskia dat ze dr gordel niet om kon doen, dus dat kan voortaan wel

ik heb nog 1 goede GTI rugleuning en 2 goede zittingen.. helaas is de rugleuning vd bestuurdersstoel niet meer 100% anders had ik de voorstoelen ook gelijk ff GTI gemaakt (komt van mn reserveset, mn GTI houdt zn GTI stoelen)
toen maar beetje gaan spelen met de nieuwe goodies..
eerst mn inlaattraject maar eens in elkaar gaan zetten, gister een Sport spruitstuk + flenzen opgehaald;

en mn fan alvast even op zn plek gezet + bekabeling naar het interieur getrokken (wordt straks En aangestuurd door de temperatuursensor En door de schakelaar op mn dash);

benzinepomp gemonteerd, slangen nog niet aangesloten (wel besteld)

bekleding gedemonteerd, zodat ik de bedrading weg kon werken
bedrading klaar gemaakt voor de metertjes / schakelaars in het dash (schakelaar voor ontsteking, benzinepomp, fan | meter voor olie temp/druk voltage) en ruimte gemaakt in de middenconsole om straks een mooi stukje aluminium in te zetten

en daarna de bekleding weer gemonteerd (en me verbaasd over de perfecte staat waarin de isolatie verkeerde!)

vanavond weer een fikse bestelling de deur uit gedaan voor div. slangen, nippels en klemmen..