auto zeikt een beetje

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber

auto zeikt een beetje

Post by Netheo »

char haar rode ax GT injection lekt een beetje olie :D . owké dit doen wel meerdere axjes maar nu wordt het wel erg. De auto laat overal zen handtekening achter. Nu zit de hele kop van boven tot onder in de linkerbovenhoek vol met olie. Nu is men vraag, is dit de kleppendekselpakking of moet ik toch maar eens de nokkenaskeerring eens bekijken
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

ik zet m'n geld in op de koppakking, maar omdat ik vermoed dat je de rechterkant (bijrijderskant) bedoelt

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Netheo »

Browny wrote:ik zet m'n geld in op de koppakking, maar omdat ik vermoed dat je de rechterkant (bijrijderskant) bedoelt
yep foutje, rechter kant. maar dat is het hem nou net. tussen de kop en het blok is het niet zo erg, de olie lijkt me meer van daar boven te komen
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Kleppendekselpakking zijn de kosten niet, en is ´t werk ook niet, dus lijkt me een poging waard!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Post Reply