Sjaakie wrote:In de laatste aflevering van het seizoen zit een mooie AX GT 5 deurs in de aflevering .
Wel jammer dat de AX het einde van de aflevering niet haalt...
focking hell!! Een mooie Ax GT Type 1 naar de KL@TE alleen maar om te bewijzen dat die engelse roestbakken onder een vrachtwagen kunnen rijden.... Doodzonde.
(van die Astra gsi eigenlijk ook, al was het wel een hele grappige onverwachte wending van het verhaal hahahaha)
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Tja, meningen verschillen, maar we mogen niet zeiken... Er kwam geen piano of vleugel bij aan te pas. Vind het ook wel zonde, maar volgend seizoen zit ik vanuit m'n luie stoel weer rustig te kijken naar wat voor andere auto's ze naar de kl*te helpen. Jullie ook? Vast wel
Pgoddijn wrote:Tja, meningen verschillen, maar we mogen niet zeiken... Er kwam geen piano of vleugel bij aan te pas. Vind het ook wel zonde, maar volgend seizoen zit ik vanuit m'n luie stoel weer rustig te kijken naar wat voor andere auto's ze naar de kl*te helpen. Jullie ook? Vast wel
Ok, je hebt gelijk maar het blijft zonde van de AX
ik vond het ook altijd heel amusant, maar begon het een beetje een ouwelullenshow te vinden, al kijk ik er nog wel af en toe naar, maar ja, zijn nu alleen maar herhalingen. gisteravond nog op Canvas gekeken, maar die kon ik ook al. verder was er ook geen bal voor die tv, dus keek ik daar maar weer naar. ze waren gedropt in Irak en moesten toen een weg naar Jeruzalem vinden in een 2 seat cabrio van hooguit 3500 euro. die auto's waren daarna rijp voor de sloop en ik vind zo'n Barchetta net zo'n leuk autootje. die wou ik wel, voordat die hamster 'm aan gort reed.
zal mij benieuwen of er nieuwe afleveringen komen, want volgens mij zijn hun ideetjes nu wel zo'n beetje over en uit en die Clarckson kan nu beter rollators gaan testen en daarover gaan zitten
>>>>>>>>scheuren op m'n ZX10 en lekker genieten in m'n AXje<<<<<<<<<<