Ik zou met de volvo v40 van me vader op vakantie gaan richting de wintersport, alleen kwamen we er paar dagen terug achter dat 1 voorrem ineens vast zat..... Zuiger was op sommige plekken het chroom af en dus vast gaan zitten (0,0 beweging) na gister avond een revisieklauw gemonteerd te hebben was dat verholpen, toen wou de auto ineens niet starten...... startmotor deed het wel maar sloeg gewoon niet aan, hij rook wel naar benzine uit de uitlaat dus die kreeg hij wel, startkabels eraan en na flink wat keren lang doorstarten en gas geven sloeg hij aan. toen heeft me pa een heel klein stukje gereden en teruggezet.
Vanochtend zou ik de bougies/luchtfilter/ruitenwissers vervangen voor die tijd even gestart en sloeg probleemloos weer aan, spullen vervangen daarna boodschap doen en ging het motorstoringslampje branden...... door naar de winkel gereden spullen ingeladen, weer gestart (lampje uit) maar na 1-2 km was het weer feest en ging hij weer branden.... zucht......
Onder de kap al gecontroleerd op losse stekkertjes maar niks kunnen vinden....
waarom moet zo'n auto precies nu als ik op vakantie wil moeilijk gaan doen, ding doet het al 6 jaar zonder maar 1 probleem en nu dit.
Mocht iemand op een geniaal id komen laat het even weten!
Het gaat om een Volvo v40 2.0 16v
Autos.....
Moderators: Rock's, webmasters
De auto heeft afspraak voor verse olie bij kwikfit(geen geflame me pa heeft goede ervaringen en ze hebben zelfs gratis zijn band gefixt die hij 6 maanden terug heeft laten monteren) en ik moet morgen nog heledag werken....Browny wrote:waarom rij je niet even langs de volvo-garage in Woerden/Houten of ze hem kunnen uitlezen?
misschien dat ik ga kijken of er indd nog wat te regelen is(vrij nemen) maar echt tijd om wat te vervangen is er nietmeer.....