Zondag 17 januari Nieuwjaarsmeeting AC Nieuwegein? zie poll
Moderators: Browny, webmasters
Lopen is ook zo verraoel wrote:dan kom ik ook
Helaas (of misschien gelukkig) met een BX.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
het idee is om wel in de buurt van AC Nieuwegein af te spreken.
Maar dan op een plaats waar er ook geschaatst kan worden.
Ik weet niet of iemand van daar uit de buurt een idee heeft maar kan me voorstellen dat Houten niet ver is en wel een geschikte plek heeft.
je moet dus niet schaatsen het gaat om het idee dat je even de ijzers kan onderbinden met elkaar. sleeën mag
Maar dan op een plaats waar er ook geschaatst kan worden.
Ik weet niet of iemand van daar uit de buurt een idee heeft maar kan me voorstellen dat Houten niet ver is en wel een geschikte plek heeft.
je moet dus niet schaatsen het gaat om het idee dat je even de ijzers kan onderbinden met elkaar. sleeën mag
ik denk dat schaatsen niet voor iedereen leuk is, maar als je afspreekt bij AC de meern (bekend van bijv. battle of the small) is er naast het parkeerterrein een sloot waarop je een heel eind (lees km-ers) ver kan schaatsen. Ik kan voor die tijd indien het iedereen wat lijkt wel even een ijscheck houden, zodat we niet op een mooie plek zijn maar tussen de wakken door moeten schaatsen.
Dan hebben we twee vliegen in 1 klap. 1 parkeerplaatsmeeting met een warme versnapering eventueel bij de AC en 2. schaatsmogelijkheid.
Dan hebben we twee vliegen in 1 klap. 1 parkeerplaatsmeeting met een warme versnapering eventueel bij de AC en 2. schaatsmogelijkheid.
openbare schaatsbaan in houten!
http://www.hssv.nl/
http://www.hssv.nl/index_bestanden/Page390.html
kan iemand vertellen hoe schikt anders AC demeern is?
De ingang van de gratis ijsbaan ligt op de Doornkade aan het Eikenlaantje. Automobilisten kunnen parkeren aan de Meidoornkade en voor fietsers zijn hekken geplaatst bij de ingang van de ijsbaan aan het Eikenlaantje.
http://www.hssv.nl/
http://www.hssv.nl/index_bestanden/Page390.html
kan iemand vertellen hoe schikt anders AC demeern is?
De ingang van de gratis ijsbaan ligt op de Doornkade aan het Eikenlaantje. Automobilisten kunnen parkeren aan de Meidoornkade en voor fietsers zijn hekken geplaatst bij de ingang van de ijsbaan aan het Eikenlaantje.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Het word idd 6 graden zondag & zaterdag ook al dooi, dus veilig op natuurijs schaatsen lijkt me misschien in het geding komen....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Master
mee eens! Vandaag niet warmer geworden dan 3 graden. De rotte ligt er niet meer zo bevroren bij....CitroCin wrote:Lijkt mij ook, mij lijkt het op het moment het handigst om gewoon bij AC Nieuwegein te meeten.
Lekker naar de burgerking zondag!!!!!!! Aad jij krijgt nog een whopper van hè voor die behuizing van de gti luchtinlaat. Dus niet voordat ik er ben je zelf al helemaal vol proppen
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- AX liefhebber
-
- AX super weirdo
Jeetje ... ik krijg inmiddels van zo'n 5 personen een whopper inmiddels .....v.andriessen wrote:
Lekker naar de burgerking zondag!!!!!!! Aad jij krijgt nog een whopper van hè voor die behuizing van de gti luchtinlaat. Dus niet voordat ik er ben je zelf al helemaal vol proppen
Niet te zwaar ontbijten dan maar ...
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah