Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

Ja, dan heb je gimmende zwarte bumpers met een roze vale AX er omheen... :wink:
Image

HellDuke
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by HellDuke »

Ja, dan heb je gimmende zwarte bumpers met een roze vale AX er omheen...

Woehoe! Net zoiets als ik had, maar een andere motorkap doet wonderen!!
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v

Shit Happens 8)

143.333

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

HellDuke wrote:
Ja, dan heb je gimmende zwarte bumpers met een roze vale AX er omheen...

Woehoe! Net zoiets als ik had, maar een andere motorkap doet wonderen!!

ach ik kan altid nog een stikker achterop plakken; "neej hij is niet verkleurt, hij is van me vrouw"
Image

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ik zou trouwens het liefste glad hebben natuurlijk..

maar dat is veel werk volgens mij..
eerst moet ik m maar es kopen!
Image

ruud
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by ruud »

Wat je ook kunt doen met je bumpers is Zonder te schuren eerst spuiten in zwart, stuk of 3/4 lagen wel! daarna met zijdeglans banke lak erover. hierdoor wordt je bumper minder grof dan die was en is ie heel mooi afgewerkt. Succes, is niet erg veel werk, wel eerst ontvetten...
plus: het lijkt iets natuurlijker, slecht afgewerkt "gladde" bumpers zijn ook niet mooi.
Dikke AX met 2 ton voldoet priiima!!

U staat in de file en wordt rechts ingehaald door een lifter, mag dat???

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Kom op mensen we zitten die jongen helemaal gek te maken terwijl dat ding nog niet eens van hem is :wink:

Ga hem eerst maar kopen dan kennen we wel verder discusseren
Freude am Fahren.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

master-arnie wrote:Kom op mensen we zitten die jongen helemaal gek te maken terwijl dat ding nog niet eens van hem is :wink:

Ga hem eerst maar kopen dan kennen we wel verder discusseren

gelukkig was ik al gek dus dat kunnen jullie niet op jullie geweten krijgen..
ik probeer voor volgende week dinsdag een afspraak te maken, aangezien ik dan toch in de buurt ben om voor een kamer te kijken..

ik hou jullie op de hoogte!
Image

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master

Post by CitroënAXDriver »

Oke dan mooi om te horen dat het eindelijk eens opschiet met een AX voor jou. Keep us updated :!:
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

nou.. ik heb weer een update hoor!

HIJ IS VERKOCHT!

maar niet aan mij :(:(

en ik heb al zo'n PIEEEP week

edit: ik denk dat ik het idee 'koop een AX' maar even laat varen.. ik wordt er niet vrolijker van en eigenlijk heb ik m niet 'nodig' ondanks dat ik m heel graag wil.
Image

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

eyz

voor degene die wisten dat de Fiat 500 zonder koppeling stond.. hij is gemaakt hoor! en goed ook! tering.. je kan zeggen van die garage wat je wilt, maar het zit er lekker onder! :) nou maar hopen dat de rekening een beetje laag is.. gelukkig heb ik daar een vader voor [tis toch zijn auto! :twisted: ]

nieuwe flat-out prestatie: 140km/u op de teller! :D yeah! toch goed van mezelf.. vorige stond op 130km/u met meewind.. zijn jullie ni et allemaal trots op me? :)

alleen was het minder dat ik vervolgens in mn spiegel zag dat er een scooter [ja lees het goed.. SCOOTER] achter me bleef hangen :( die dingen zijn ook best snel
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

alleen was het minder dat ik vervolgens in mn spiegel zag dat er een scooter [ja lees het goed.. SCOOTER] achter me bleef hangen die dingen zijn ook best snel

Ik heb mijn scooter (voor sommmige hier beter bekend als trekker) ook nog steeds en ik vindt het heerlijk hoe vaak ik onderschat wordt :twisted:
Freude am Fahren.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ja ok.. maar 140! das levensgevaarlijk man..
100 halen ze hier bijna allemaal wel.. 80 standaard.. 140 had ik alleen nog op Kreiklers en Zundaphs gezien
vast ander blokje :P
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

q01z wrote:ja ok.. maar 140! das levensgevaarlijk man..
100 halen ze hier bijna allemaal wel.. 80 standaard.. 140 had ik alleen nog op Kreiklers en Zundaphs gezien
vast ander blokje :P

Tuurlijk daar ligt SOWIESO een 70cc onder :wink: En allemaal ander pretspul. Ik rij ook 110 met standaard cilinder 8)
Freude am Fahren.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ik heb gelukkig nooit een scooter/brommer ofzo gehad.. anders had ik hier vast niet meer geweest :P snel kan bij mij altijd nog sneller.. en hard nog harder.. enz..

xtje een 70cc bestuurd die 80km/u ging.. al het vermogen was voor het optrekken.. dat ding was eng.. heel eng.. gas vol open en dan burnout tot ongeveer 20km/u :roll:
Image

relAX
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by relAX »

mijn scootertje ging ook wel lekker met een aangepaste 70, niet al te hoge top maar erg hard optrekken, niet aan de grond te houden
en daarna een MT 110cc, lekker dikke uitlaat hoge veren, dat was ook heerlijk om te rijden keihard over drempels met da ding
**always chillin', relAXin' and tryin' to reach tha highest level**
next concert 11 september @ Ground Zero Fest

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

Ha mensjes,

ik ben nog steeds op zoekn naar een lekker goedkoop rijdende AX
vd week kreeg ik van RobGT een link voor een 1.0 en die zag er echt nog super mooi uit op de foto's!
Nou is een 1.0 natuurlijk piep traag.. maar daar valt wel wat aan te doen, aangezien de carosserie er echt super uitziet [op de foto's] kan ik daar natuurlijk wel een andere [goede] motor inzetten om het tot een goed geheel te maken!

foto's hieronder:
Image
Image
Image
Image

nou zag ik een witte loop/sloop AXGT staan op marktplaats.. dus skirtset/bumper ed komt dan allemaal wel goed! dan heb ik een mega wauze 1.0 :D whahahaha [lacht zichzelf uit]
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Je moest vandaag toch voor die bruine GT gaan kijken :roll:

Deze witte ziet er ook top uit. Alleen wat is er met die achterbumper gebeurd? Die hangt een beetje krom ofzo? Jammer van de velgjes, maar daar is makkelijk wat aan te doen. Ik vindt hem er erg goed uitzien voor zijn leeftijd.
Freude am Fahren.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

master-arnie wrote:Je moest vandaag toch voor die bruine GT gaan kijken :roll:

Deze witte ziet er ook top uit. Alleen wat is er met die achterbumper gebeurd? Die hangt een beetje krom ofzo? Jammer van de velgjes, maar daar is makkelijk wat aan te doen. Ik vindt hem er erg goed uitzien voor zijn leeftijd.

die lelijke ooit rood gewezen AX van Rene bedoel je?
ja daar zou ik naar gaan kijken vandaag jah.. en dat was misschien helemaal geen slechte koop geweest.. maar Rene heeft niets meer van zich laten horen sinds de mededeling dat hij een lager ging vervangen.
dus Rene heeft pech! :D

bumbert hangt scheetjebeef idd.. maar das zo recht! zeker als er GT rommel onderkomt :P
Image

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Ax_Dude »

Kopen jongeman!!! Die ax ziet er zeer zeker nog heel erg fris uit voor z'n leeftijd!!! Die bumper dat is niet zo'n ramp, mijn achterbumper hing ook zo scheef... Zal waarschijnlijk weleens iemand zijn tegenaan gereden (was bij mij ook: er reed een landgenoor van jullie :lol: tegen mijn ax aan en toen vluchtte ie :evil: ) Die 1.0 is in ieder geval sneller dan dat winkelwagentje van je moeder :twisted: Ow ja, als je een andere motor erin legt moet je er wel aan denken dat de 1.0 andere remmen heeft dan de 1.1 en 1.4 (of ben ik mis? Indien ja, shoot me :D )

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

Ax_Dude wrote:Kopen jongeman!!! Die AX ziet er zeer zeker nog heel erg fris uit voor z'n leeftijd!!! Die bumper dat is niet zo'n ramp, mijn achterbumper hing ook zo scheef... Zal waarschijnlijk weleens iemand zijn tegenaan gereden (was bij mij ook: er reed een landgenoor van jullie :lol: tegen mijn AX aan en toen vluchtte ie :evil: ) Die 1.0 is in ieder geval sneller dan dat winkelwagentje van je moeder :twisted: Ow ja, als je een andere motor erin legt moet je er wel aan denken dat de 1.0 andere remmen heeft dan de 1.1 en 1.4 (of ben ik mis? Indien ja, shoot me :D )

ik denk zoiezo dat ik dan gelijk het hele onderstel overzet hoor!
ik ben bang dat het een beetje slap onderstel is onder zo'n 1.0.. trouwens, volgende autoweek is die opgevoerde boodschappenkar van me moeder sneller..
maar die 1.0 kan ik opfokken natuurlijk ;) turbo erin.. intercoolertje.. versnelde nokkenas..
60 pk moet lukken :P haha
Image

Post Reply