oplichters en huichelaars
Moderators: Rock's, webmasters
oplichters en huichelaars
heb ik een mooie auto op het oog, had ik al gebeld, ga ik erna pas googlen op die garage, en zie ik dat het een toko is die niet te vertrouwen is.
eigenlijk verpest dat mijn humeur enorm..
..maar, stel nou dat ik tijdens een proefrit met de betreffende auto naar een merkgarage ga in de buurt, en de auto laat onderwerpen aan een volledige check/controle... dan kan er toch weinig mis gaan dacht ik zo?
althans, na het zoeken op de garagenaam hier op het forum zag ik maar 1 opmerking erover... van Kevin Broke (leeft die nog?) maar op google vind ik genoeg frustratie-topics op het wereldwijde web van mensen die teleurgesteld een slechte auto daar hebben gekocht, maar als je de auto goed nakijkt en test, dan weet je toch wat je koopt ?
wat vinden jullie, zal ik zowiezo toch gaan kijken voor de grap, en die check laten doen bij een andere garage, als ik dat voor elkaar krijg... of moet ik toch maar thuisblijven omdat het zowiezo kansloos is?
edit: ik lees net dat proefritjes ook al niet mogen..en als ze iets over de telefoon zeggen klopt er nog geen klap van.
http://www.google.nl/search?hl=nl&sourc ... =&aq=f&oq=
moet ik dan een betrouwbare auto bij een merk-garage kopen ?
eigenlijk verpest dat mijn humeur enorm..
..maar, stel nou dat ik tijdens een proefrit met de betreffende auto naar een merkgarage ga in de buurt, en de auto laat onderwerpen aan een volledige check/controle... dan kan er toch weinig mis gaan dacht ik zo?
althans, na het zoeken op de garagenaam hier op het forum zag ik maar 1 opmerking erover... van Kevin Broke (leeft die nog?) maar op google vind ik genoeg frustratie-topics op het wereldwijde web van mensen die teleurgesteld een slechte auto daar hebben gekocht, maar als je de auto goed nakijkt en test, dan weet je toch wat je koopt ?
wat vinden jullie, zal ik zowiezo toch gaan kijken voor de grap, en die check laten doen bij een andere garage, als ik dat voor elkaar krijg... of moet ik toch maar thuisblijven omdat het zowiezo kansloos is?
edit: ik lees net dat proefritjes ook al niet mogen..en als ze iets over de telefoon zeggen klopt er nog geen klap van.
http://www.google.nl/search?hl=nl&sourc ... =&aq=f&oq=
moet ik dan een betrouwbare auto bij een merk-garage kopen ?
Last edited by DuFF on WedJan13, 2010 8:20:38 AM, edited 1 time in total.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Lang leve het internet
Maar goed dat je er nu achterkomt en niet na dat stuk gereden te hebben....
In mijn ervaring is een merkdealer ook niet perse nodig, daar waar ik de Pajero gekocht heb (Roks te Goirle) is een gewone 'alle auto' handelaar, maar wel 1 met goede service.
Het blijven wel handelaren natuurlijk, je moet wel een beetje brutaal zijn maar ik vind dat hij ons met de pajero goed heeft geholpen!
(pajero had gare klepstoters en moest daarvoor terug)
Maar goed dat je er nu achterkomt en niet na dat stuk gereden te hebben....
In mijn ervaring is een merkdealer ook niet perse nodig, daar waar ik de Pajero gekocht heb (Roks te Goirle) is een gewone 'alle auto' handelaar, maar wel 1 met goede service.
Het blijven wel handelaren natuurlijk, je moet wel een beetje brutaal zijn maar ik vind dat hij ons met de pajero goed heeft geholpen!
(pajero had gare klepstoters en moest daarvoor terug)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Master
kopen
He Eric,
Ik heb hier een auto gekocht, we rijden er nog in(opel zafira).
Wij hebben er geen probelemen mee gehad, misschien hadden wij geluk.
Alleen ik blijf erbij een proefrit maken is wel belangrijk, mocht je gaan kijken let dan goed op dat de km stand klopt, want niet altijd staat de km niet goed op de folder. succes, wat wil je gaan kopen.
gr. MrBBQ
Ik heb hier een auto gekocht, we rijden er nog in(opel zafira).
Wij hebben er geen probelemen mee gehad, misschien hadden wij geluk.
Alleen ik blijf erbij een proefrit maken is wel belangrijk, mocht je gaan kijken let dan goed op dat de km stand klopt, want niet altijd staat de km niet goed op de folder. succes, wat wil je gaan kopen.
gr. MrBBQ
Saxo style is sexy style....
ik keek hiernaar:Rock's wrote:Wat zoek je Eric .... is wel leuk om een beetje mee te kijken ...
zowiezo twijfel ik al over de km-stand, en als er staat dat als je 3 keer vraagt telefonisch wat de km-stand is, ze alsnog niet de juiste km-stand doorgeven, tja daar baal ik dan ff van.
maar ik was op zoek naar een 306 break 1.9d of een 406 1.9d met een normale prijs/km's/bouwjaar-verhouding.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- profiel verwijderd
duff neem de 1.9TD, je krijgt echt giga spijt!
en als je voor de 306 kijkt kan je ook nog voor de xsara kijken.
tip overall kijk of de achterbanden recht eronder staan ipv aan de bovenzijde naar binnen.
de lasnaad bij de cat wil wel eens breken/scheuren
zorg dat je de auto mag starten als hij echt echt koud is. (liefst gewoon een nacht erover heen)
en als je voor de 306 kijkt kan je ook nog voor de xsara kijken.
tip overall kijk of de achterbanden recht eronder staan ipv aan de bovenzijde naar binnen.
de lasnaad bij de cat wil wel eens breken/scheuren
zorg dat je de auto mag starten als hij echt echt koud is. (liefst gewoon een nacht erover heen)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- profiel verwijderd
Neem inderdaad een TD of nog liever een HDI.
Wat is je budget? (of spreek mij anders op msn maar even aan)
een 306 is overigens een uitstekende keuze
Wat is je budget? (of spreek mij anders op msn maar even aan)
een 306 is overigens een uitstekende keuze
Last edited by Drake on WedJan13, 2010 5:13:52 PM, edited 1 time in total.