Ik weet het, het hoort hier niet thuis maar ik vraag het toch.
Weet iemand hoe je een Peugeot 306 1.6i 8V 95 uit moet lezen. Het is volgensmij een TU5J2 motor met een Magnetti Marelli 8P ECU. Ik heb het van de week al eens geprobeerd zoals bij mijn AX. Maar ik weet niet of dit de goeie manier is en of de foutcode's overeenkomen. Je zou zeggen van wel, het is PSA. Het uitlezen ging opzich wel alleen deed ie het op een andere manier, het knipperen v.h motormanagement lampje ging niet zo als het beschreven stond als bij een AX en ipv het groene draad op de diagnosestekker moest je bij de Peugeot op de witte stekker het draad aansluiten. Ik heb me al rot gegoogled=> weinig resultaat.
Dus mijn vraag is: Hoe moet je de ECU precies uitlezen en heeft iemand de foutcodes ervoor??
Storingsgeheugen uitlezen Peugeot
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Storingsgeheugen uitlezen Peugeot
Last edited by Djoeri on ThuJan14, 2010 12:00:06 PM, edited 1 time in total.
Nee 1.6 is ook TU
vanaf 1.8 is XU
Maar ja het uitlezen gaat hetzelfde. Het is ook een groene stekker, die zwerft ergens achter de ECU tegen het schutbord (rechts achter)
Heb het met mijn ´95 306 met 1.6i 8v ook zo gedaan
vanaf 1.8 is XU
Maar ja het uitlezen gaat hetzelfde. Het is ook een groene stekker, die zwerft ergens achter de ECU tegen het schutbord (rechts achter)
Heb het met mijn ´95 306 met 1.6i 8v ook zo gedaan
Last edited by grietje on ThuJan14, 2010 4:03:04 PM, edited 1 time in total.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Sorry voor mijn typfout haha, achter de ECU bedoelde ik dus
Maar volgens mij is het inderdaad precies het zelfde... Bij mijn 306 wel, iig
Maar volgens mij is het inderdaad precies het zelfde... Bij mijn 306 wel, iig
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).