Blijft grappig. Maar gelukkig zit er nog meer in wat nuttig is behalve de achterbank . Veel plezier met de kuipjes, ben benieuwd of de frames in 1 keer passen .
Pgoddijn wrote: Veel plezier met de kuipjes, ben benieuwd of de frames in 1 keer passen .
Tsja, ik heb het pas gekregen, was makkelijk, miniscule aanpassing met de slijptol, maar het zit. Echter, het rijdt voor geen meter, ik moet zeg maar met x-benen rijden. Combinatie van net iets te breed en de pedalen net te ver uit elkaar. Stoel is door de OMP zijframes goed verstelbaar, maar ik heb geen goede zitpositie kunnen vinden.
over nummer 6 zijn we het ook eens geworden, motor maakt wel een heel raar geluid, dus durfde het niet aan mee naar huis te rijden, van de week even ophalen met een auto-ambulance.
GT-tje zal heel snel uit elkaar worden getrokken hoop ik, volgend weekend moet ie eigenlijk wel weg.
Ik zie je inderdaad allerlei autos aan en verkopen en onderdelen uitwillsen, mocht je nou na al dat verbouwen en klussen en overzetten van interrieurs e.d. ooit delen van een GT interrieur overhouden, ik zoek nog een GT-hoofdsteun en een zitting voor de achterbank
Verder natuurlijk goed bezig! en naar fotos van de werkzaamheden e.d. zijn we altijd benieuwd...
Zo, meneer kan geen genoeg van al die AX'jes krijgen . Maar jammer dat je niet goed in die stoeltjes kunt zitten! Nou heb ik dat probleem ook een beetje, maar ik had bij jou toch geen problemen verwacht.
Helpt het misschien als je een sportstuur met dikke naaf erin zet?
Zo, er is weer een en ander te vertellen. AX 1.1RE heeft een nieuwe gelukkige eigenaar gevonden en ik heb een AX GT Type 2 overgenomen met een raar geluid uit het blok (geen idee wat het is).
Voor de sport heb ik nu dus en een compleet interieur geregeld en plaatwerk wat ik hard nodig heb.
De passagiersdeur van de GT is niet zo mooi, maar die van de sloper wel, dus dat wordt overgezet. Net als de achterbumper, die is van de GT in goede staat, maar er zit een heel klein mini-scheurtje in het hoekje (amper te zien) dus ook maar omwisselen. Verder heb ik voor de sport nu een vloerkleed en dakhemel die ik uit de sloper kan halen. Alles is dus een beetje verzameld. De sloper maar zo snel mogelijk uit elkaar trekken en dan kan de restauratie beginnen.
Dat laswerk ga ik allemaal zelf doen. Als het echt niet lukt heb ik nog een maatje die jarenlang bij een metaalfabriek heeft gewerkt als lasser en nu in de carrosserie-bouw zit.
Die zal er waarschijnlijk zowieso wel bij zijn om te assisteren.
Browny wrote:Dat laswerk ga ik allemaal zelf doen. Als het echt niet lukt heb ik nog een maatje die jarenlang bij een metaalfabriek heeft gewerkt als lasser en nu in de carrosserie-bouw zit.
Die zal er waarschijnlijk zowieso wel bij zijn om te assisteren.
Bikkel Ik ben benieuwd en heb eventueel daarna nog een 106 ide gelast kan worden. Heb je al een co2 lasapparaat?