lindap89 wrote:Het lijkt me leuk ook onze neuzen (lees: de mijne en die van m'n AX) eens te laten zien; maar ik beloof niks
Zowiezo moet hij weer rijden en eruit zien zoals het hoort (heeft op het moment last van trillingen tussen 95 en 115 km/u; dus snelwegrijden is nog ff niet zo comfortabel en er moet een nieuwe voorruit in)
dat klinkt alsof je je velgen/banden even moet laten uitbalanceren.
en je voorruit is het storend ? of hoe ver is deze kapot?
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Wielprobleem is opgelost; was idd uitbalanceren Loodje zat er los op en met wiel wisselen viel ie eraf (a). Moet t alleen nog laten doen; nu ligt m'n reservewiel erop. Heb nu ook zowiezo voor met achter verwisseld, want voor lagen de nieuwste banden op (dus nu remt ie iets veiliger )
Kan ik wel komen met een vieze auto en zonder wieldoppen :$ ?? Dit weer is niet echt geschikt laat-ik-eens-m'n-AX-wassen-en-poetsen-en-m-zo-weer-eens-laten-glimmen-zoals-het-hoort weer... Maar er zijn er vast meer die hier niet echt de kans voor hebben
En die voorruit zal ook wel niet voor die tijd vervangen zijn helaas... Kost nogal wat bij Autotaalglas ofzoiets :S
@ Bossie: Bij autotaalglas vragen ze er 280 euro voor! Dat ga ik dus mooi niet doen! Heb al bedrijf in Tilburg gevonden die t voor 170 euro deed (70 euro voor de ruit, 100 arbeisloon ofzoiets dacht ik... maar zoek liever iets in de buurt)
No Risk klinkt wel goed Das wel te betalen voor een student
Ik zou zeker de No-risk even bellen!
Ze werken vanuit Rotterdam, dus ook bij jou in de regio.
Anderhalf jaar geleden was een AX ruit vervangen incl. ruit bij hun 150 voor een blanke ruit en 170 eu voor een getinte.
Wel zeggen dat je van de AXClub bent als je belt!
Momenteel is iedere AX enorm smerig, de mijne in ieder geval wel
En tenzij het de zaterdag ervoor opeens flink gaat dooien gaat ie gewoon zo mee naar de meeting.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Ik beloof niks, maar heb wel zin om weer es naar een meeting te gaan. Dan kom ik wel met de Xantia. Heel misschien wel met de Furio, om de verkoop te promoten. MASSAPROEFRIJDEN!!!!!!
hoi na enige tijd afwezig ga ik zeggen dat ik ook weer ga komen naar de meeting. Te druk gehad met de kamer voor de oudste.
Heeft iemand nog achterdempers liggen van een GT en die nog goed zijn en een mooi prijsje? PB maar ff als je iets weet.
gr de rode duivel
Mijn verlanglijstje?
de rest van de ax wat ik nog heb liggen verkopen.
deze week me mercedes sprinter L2H2 ophalen.
Bossie wrote:Wat vragen ze er voor bij Autotaalglas?
Ik was bij No-risk indertijd 125-140 euro kwijt. Die komen op locatie de ruit vervangen.
En natuurlijk kun je gewoon met een ongewassen AX komen
Kijk wel uit dat ze het goed doen, een ax is enorm gevoelig voor roest bij de A stijl, de ruit van de first ga ik er van de zomer weer uitpeuteren gezien ik lichtjes vliegroest in de naden al zag (primer was blijkbaar niet voldoende om dat tegen te gaan).
Mastenhose wrote:Is er iemand vanuit Emmeloord (of daarbij in de buurt) die naar de meeting gaat en bereid is om iets voor me op te pikken en mee te nemen naar de meeting? (Eventueel tegen betaling)
Zoja, PB me ff!
Gr. Marco
Zelfde vraag van mij .... in dit geval .... iemand die langs Wezep rijd ?
Peter & ik zijn er ook, met een of meerdere AXen
incluus de velgen voor beefy.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zo uit het hoofd:
- Sleepoogkapje voor Marco (Mastenhose)
- Canokan voor Heleen (mezhaheleena). Als ze komt, maar dat is nog niet zeker. Maar zoals zij zegt: als er iemand anders eerder is...
- Mistlampen voor Marco (MNM)
Mis ik nog iets?
Edit: als Heleen niet komt is ie in principe voor het studentenhuis van Johannus (niet zelf houden he? )