Mooie update weer Stefaan!
Binnenkort gaan hier de Ami6 en de 2cv van Minichamps in bestelling!
Zoals ´t er nu uitziet kom ik in ´t nieuwe huis alweer ruimte te kort om alle miniaturen uit te stallen...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Henk Bats wrote:Wat een geweldige verzameling Stefaan, en wanneer is de officiele opening van "La Citroën Musée de la Miniature"
Groetjes, Henk
Geen idee, na 2 jaar heb ik nog steeds niet alles staan zoals ik het wil. Ik heb nog een 75-tal Tractions (kioskreeks) in de doos zitten en een doos met ongebouwde bouwdozen.
Mastenhose wrote:Mooie update weer Stefaan!
Binnenkort gaan hier de Ami6 en de 2cv van Minichamps in bestelling!
Zoals ´t er nu uitziet kom ik in ´t nieuwe huis alweer ruimte te kort om alle miniaturen uit te stallen...
Die Minichamps 2CV moet er ook nog komen, maar zal voor na nieuwjaar zijn
Plaatsgebrek, ik ken dat . Momenteel kan ik nog wel wat kwijt op mijn zolderke, maar hoelang dat nog gaat duren ...
Henk Bats wrote:Wat een geweldige verzameling Stefaan, en wanneer is de officiele opening van "La Citroën Musée de la Miniature"
Groetjes, Henk
Henk, je moet es een keer met Corrie en Michel naar Maasstricht rijden..
daar is een parkeergarage waar een hele verzameling miniaturen van Citroën is! (in Qpark zegt mnvader), een man die dus een prive collectie had maar is overleden.. en alles wordt daar dus nu tentoon gesteld.. hele bijzondere dingen ook!
q01z wrote:Henk, je moet es een keer met Corrie en Michel naar Maasstricht rijden..
daar is een parkeergarage waar een hele verzameling miniaturen van Citroën is! (in Qpark zegt mnvader), een man die dus een prive collectie had maar is overleden.. en alles wordt daar dus nu tentoon gesteld.. hele bijzondere dingen ook!
Ik heb me laten vertellen dat het een privécollectie is van 2 broers (maar weet niet of dat waar is). De collectie zou al meer dan 8000 modellen tellen. Daar wil ik ook nog wel eens gaan naar kijken. Zullen idd wel heel bijzondere modelletjes bijzijn.
Ik denk dat er ooit ook eens een stukje is over verschenen in CitroExpert.
Mastenhose wrote:Heb de verleiding niet kunnen weerstaan en zojuist ook de 2cv van Minichamps en de Ami van Norev besteld...
Ik wacht nog FF af. k had hem gezien voor 63,- maar kan er nu aan geraken voor 49,- Maar ik wacht nog FF om hem samen met de 1/18 GTbyCitroën te bestellen
Groetjes, Henk
Henk, je moet es een keer met Corrie en Michel naar Maasstricht rijden..
Goeie tip Marc, gaan we zeker doen.
Kan ik gelijk een oud project waar ik aan gewerkt heb de Markt Maastunnel weer is bekijken want ik neem aan dat het de parkeergarage is die vanuit de tunnel te bereiken is?
Of is het de parkeergarage onder het Vrijthof volgens mij zijn ze allebei van Q-Park wil je dat is aan je Pa vragen?
Dacht ik mijzelf dan te troosten met het 1:18 model van de CX dat rond deze tijd uitkomt. Bijna dezelfde uitvoering als mijn CX, bijna dezelfde kleur... die moet ik natuurlijk hebben.
Tot dat je de prijzen ziet...